• Er zijn vast nog wel meer Q-ers die fan zijn van deze serie, toch?

    Lucifer, bored from his sulking life in hell comes to live in Los Angeles only to
    help humanity with its miseries through his experience and telepathic abilities
    to bring people's deepest desires and thoughts out of them. While meeting
    with a girl in his nightclub (called Lux), a shootout involving him and the girl
    leads him to become a LAPD consultant who tries to punish people for their crimes through law and justice.


    Het is dan misschien wat voorspelbaar soms (althans - zo ervaar ik het),
    maar het is zeker de moeite waard om te kijken.

    So, who else is watching? En spoilers graag onder de spoilerknop!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Haha ja oké, dan kan ik het begrijpen. Al heb ik ook veel series die ik door elkaar kijk. Deze heeft prioriteit!


    Ja precies. Ik probeer een beetje 'achter te lopen' om dan een avond te hebben waar ik de afleveringen achter elkaar kan kijken. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit echt comics gelezen (buiten die van Mehri na dan), dus ik heb er geen verstand van. Wel jammer dat de tekenstijl je tegenvalt, want dat lijkt me stiekem ook wel interessant inderdaad. c: Sowieso wil ik wel wat meer Marvel comics lezen en dergelijke, puur om te kijken in hoeverre ze sommige dingen erin hebben weten te proppen. ;D

    Ik moet trouwens zeggen dat ik Maze ook echt een leuk personage vindt. Ik wil meer van haar zien. ;D

    Jup helaas. Ja daarom wilde ik de comics ook wel lezen, meestal bevat dat nog meer storyline en zo

    Jaa, hoewel ik haar soms wel lichtelijk irritant vindt. :')

    Ik ben echt benieuwd naar de volgende episode

    Ik hoop dat Lucifer zijn vleugels terug krijgt. En stiekem lijkt het me awesome als hij ze weer kan gebruiken.

    KyloRen schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar de volgende episode
    Ik hoop dat Lucifer zijn vleugels terug krijgt. En stiekem lijkt het me awesome als hij ze weer kan gebruiken.



    Idd, ik ben echt in love met zijn vleugels. Maar het ziet er naar uit dat Amenadiel de vleugels voor auction zet...?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Idd, ik ben echt in love met zijn vleugels. Maar het ziet er naar uit dat Amenadiel de vleugels voor auction zet...?

    Noh D: Ik weet niet wat er mee gaat gebeuren maar ik hoop echt dat ie ze snel terug krijgt.
    Hoop trouwens ook dat hij niet in een mens veranderd ofzo. Want dan wordt hij saai haha.

    Hoe zou je de serie omschrijven qua genre?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Hoe zou je de serie omschrijven qua genre?

    Crime / fantasy / comedy
    Zoiets haha.

    MarriedToPizza schreef:
    Ik kijk deze serie niet, haha
    Toen ik Lucifer zag dacht ik meteen aan:



    Ik ook ja. :'D


    wat was dit ookalweer

    agdefhjfsa. Ben ik de enige die denkt dat hij zijn echte vleugels niet verbrand heeft maar de neppe?
    Haha ik vind die vleugels gewoon te geweldig

    KyloRen schreef:
    agdefhjfsa. Ben ik de enige die denkt dat hij zijn echte vleugels niet verbrand heeft maar de neppe?
    Haha ik vind die vleugels gewoon te geweldig



    I know right?! Het is een te korte verhaallijn voor de vleugels en hoe hij er ook naar keek denk ik niet dat hij ze zo snel zou verbranden.
    Het word vast de epic season finale of zo...

    Amenadiel is geen slechte gozer, hij heeft alleen verkeerde manieren om zijn doelen te bereiken. Ik moest wel even een Awh slaken toen hij die agent 'weer' tot leven wekte.

    Maar asdfghjkl, ik ben echt in love met die vleugels. Cosplay dreamgoals <3


    Credendo Vides

    Hmm ik moet wel zeggen dat het een beetje slow-paced is soms.
    Die van afgelopen week was wel oké, maar de dingen die gebeuren zijn ook zo voorspelbaar. Ik wist ook meteen al wie de dader was, vond het iets te obvious haha. Oh well, de Lucifer momentjes zijn dan wel weer leuk.
    I mean... :'D

    Ik ga het er dan maar eens op wagen. Start nu de eerste episode van Lucifer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    Ik ga het er dan maar eens op wagen. Start nu de eerste episode van Lucifer.

    Have fun!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Have fun!

    Maar degene waarvan jij de gifs had gestuurd was toch de eerste? Ik kijk nu namelijk deze en daar staat dat het de eerste is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Maar degene waarvan jij de gifs had gestuurd was toch de eerste? Ik kijk nu namelijk deze en daar staat dat het de eerste is.

    Welke gifs, van mijn vorige post?
    En Pilot is de eerste aflevering ja.