• Er zijn vast nog wel meer Q-ers die fan zijn van deze serie, toch?

    Lucifer, bored from his sulking life in hell comes to live in Los Angeles only to
    help humanity with its miseries through his experience and telepathic abilities
    to bring people's deepest desires and thoughts out of them. While meeting
    with a girl in his nightclub (called Lux), a shootout involving him and the girl
    leads him to become a LAPD consultant who tries to punish people for their crimes through law and justice.


    Het is dan misschien wat voorspelbaar soms (althans - zo ervaar ik het),
    maar het is zeker de moeite waard om te kijken.

    So, who else is watching? En spoilers graag onder de spoilerknop!

    Ik heb nog steeds niet verder kunnen kijken. Vergeet het telkens, dus ik ben nog steeds waar ik gebleven ben 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    Ik heb nog steeds niet verder kunnen kijken. Vergeet het telkens, dus ik ben nog steeds waar ik gebleven ben 😂

    Ohh foei haha. Nouja je kan natuurlijk ook gaan opsparen en dan een marathon houden.

    Ik heb net vanavond de eerste aflevering van seizoen 3 gekeken. Echt leuk dat het weer terug is.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ohh foei haha. Nouja je kan natuurlijk ook gaan opsparen en dan een marathon houden.

    Ik heb net vanavond de eerste aflevering van seizoen 3 gekeken. Echt leuk dat het weer terug is.

    Is er een S3? ;/ Holy smokes. Ik moet echt eens door gaan kijken.
          Hehe, mijn eerste intentie was ook dat ik dan een tijdje zou wachten en een marathon zou houden, maar toen ben ik het uit het oog verloren. Ik zal het eens bovenaan mijn lijstje zetten dit keer, zodat ik het niet vergeet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh sinnerman, where're you gonna run to...


    Yes, gisteren de eerst ep. van seizoen 3 gezien, ben echt zo blij dat het weer terug is en direct word er weer genoeg mysterie erin gegooid om me er direct weer bij te krijgen.

    En damn.. Luci, I LOVE YOU.


    Credendo Vides

    AAAAHHHH, ik heb een paar maanden terug heel S1 en S2 gebingewatched en toen ik klaar was mistte ik Lucifer echt zo erg voor op z'n minst een week ;-;
    Ben echt blij dat het eindelijk weer terug is, echt benieuwd wat er komen gaat in dit seizoen <3


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    AAAAHHHH, ik heb een paar maanden terug heel S1 en S2 gebingewatched en toen ik klaar was mistte ik Lucifer echt zo erg voor op z'n minst een week ;-;
    Ben echt blij dat het eindelijk weer terug is, echt benieuwd wat er komen gaat in dit seizoen <3

    Same! Elke week weer luciiii *O*

    Dus ik ben nu 13 minuten into de 2e ep van season 3 en ik heb zo'n gevoel dat die nieuwe luitenant echt iets te maken heeft met dit hele Sinnerman gedoe, met z'n stalking gedoe. Edit: Okay, I was right. Blijkbaar gingen ze het niet door het hele seizoen uitmelken. Also Mazikeen, where are you ;-;

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 18:09 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ja, hij is er weer! Ik zal snel weer kijken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    TOM WELLING. wat heb ik die dude gemist sinds Smallville. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Seizoen 4 gaat toch komen *O*
    Ze hebben de fans gehoord omg

    TaeTae schreef:
    Seizoen 4 gaat toch komen *O*
    Ze hebben de fans gehoord omg

    Eeeecht? ;//


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    (...)
    Eeeecht? ;//


    Jaaa, Netflix heeft het nu officieel overgenomen <3


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Woehoe, awesome gedaan mede fans! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh my god best serie ever.

    Geen slimme keuze om hem te cancellen wel fijn dat ie nu lekker weer wordt opgepakt :p

    Edit: vond t einde ook nogal afgekapt.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 14:12 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Jaaa, Netflix heeft het nu officieel overgenomen <3

    Yes yes yes. 😍
    Jammer dat ik geen Netflix heb, hehehehe. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.