• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    Lieve meid.


    16 - 09 - '17

    Je bent echt geweldig en staat altijd voor iedereen klaar <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ALETTY


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Schrijfskills: on point.


    Heaven is a place that we all have

    Hahaha je bent fking awesome : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jij bent echt hilarisch lol. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind dat je echt rust uitstraalt. Zowel je profiel, foto, naam als gedrag. Je bent echt iemand die gemakkelijk in de omgang is, voor zover ik je ken. ^^


    What would Emma do?

    Jij bent gewoon echt een leuk mens! Heel aardig, behulpzaam, slim, gezellig. Gewoon tof! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent heel grappig, heb ik ondervonden. Zeer gezellig. Je lijkt me dus fantastisch.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent altijd zo enthousiast, echt een gezellige toevoeging hier op het forum (:

    You are so amazing <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je lijkt me een gezellig persoon.


    16 - 09 - '17

    Je lijkt me echt zo'n happy person, en dat straalt ook je profiel uit ^^
    You lovely and sweet and awesome and asdfghjkl

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 22:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ooeehh je hebt altijd van die leuke usernames en profielen + ik vind je altijd leuk overkomen : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gekke Tokio Hotel fan dat je bent <3 Je bent geweldig en ik hou van je.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 22:50 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —