• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    We hebben nooit echt veel gepraat maar als we dat doen ben je altijd zo verschrikkelijk lief :3 Om de een of andere reden krijg je me er vaak weer bovenop. Too late.

    Jouw writingskills, just wauw. Ik reageer nooit, maar ik lees best wel vaak wat van je ^^

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 23:40 ]

    Jij lijkt me echt iemand die opkomt voor haar vrienden en iemand die haar mannetje wel kan staan. Je hebt ook een goede muzieksmaak. (wbw)


    What would Emma do?

    Ik ben ook zo dol op je Dino (en dieren) usernames. Echt heel vrolijk en herkenbaar. (:


    The truth is out there.

    Ik vind Veerle een erg mooie naam! En je signature is ontzettend gaaf.

    Je bent een onwijs lieve, slimme, prachtige meid. We praten dan wel niet zo veel meer, maar ik ben blij je te kennen. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je lijkt me een fantastisch, lief mens.


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind je onmisbaar op het forum, Yolanda. Jouw enthousiaste reacties (met panda's) en je eigen persoonlijkheid zijn ontzettend uniek!

    Oeps, net iets te laat!
    Ik ken je helaas niet zo goed, maar je lijkt me een hele aardige jongen waar je een goed gesprek zou kunnen hebben ^^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 19:56 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sofie, je bent echt een geweldige en gezellige persoon. Ik vind het altijd heel erg leuk om met je te praten en je bent ook een fijne collega! ^^


    What would Emma do?

    Je hebt een goeie muziek, films en series smaak. :3

    Woops te laat~

    Je profielfoto is super schattig ^~^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 20:08 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    je komt echt heel lief over hihi

    Jij bent de definitie van perfectie. Never change, honey. Never.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jij bent ontzettend knap. Ik weet niet hoe je eruit ziet, lol.

    LES MISÉRABLES OH DAT IS HET MOOISTE COMPLIMENT OOIT

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 20:28 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jij bent altijd zo vriendelijk en spontaan! Ik ken je jammer genoeg niet zo goed, dus het is een beetje algemeen, maar je komt over als een heel toffe persoon. ^^


    What would Emma do?

    Je bent een optimistische persoon die een goede toevoeging is aan dit forum, je weet altijd weer initiatieven te verzinnen om het hier leuker te maken c;


    26 - 02 - '16

    Je bent altijd zo'n echt persoon eh. Geen faker. En je maakt geweldig prachtige foto's en staat dr zelf ook altijd onwijs mooi op. Perfectie. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •