• Mijn eerste echte kus gehad hahahaha
    En wauw wat was dat akward... no really ik vond het zo vaag, en volgens mij deed ik het dus alles behalve goed.

    Toegegen kennen wij elkaar van tinder, en ik was ook zo bang dat het een of andere mafkees zou zijn. Maar integendeel hij was nog liever en leuker in het echt. Haha. Op het einde vroeg hij ook of hij mij mocht kussen en dat vond ik echt zo prettig ookal wilde ik dat de hele avond al doen thehehe.

    Maar goed ik ben zo gelukkig en verliefd dat ik nu gewoon niet heb geslapen, en voor alsnog begint mijn 2016 nu wel heel leuk te worden ondanks de prilheid hiervan.
    Het enige probleem is dat ik nu nog aan mijn ouders moet vertellen dat ik gisteren met een jongen heb afgesproken die ik voor het eerst ging zien, hij duits is en nouja haha het steeds leuker wordt tussen ons.. hoe pak je dat nu aan xp

    En? Hebben jullie afgelopen tijd nog iets mee gemaakt wat jullie heel gelukkig maakt? :Y)
    Wauw een happy topic dus hehehe

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 8:11 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nahw super tof. Ik weet ook toen ik mn eerste kus was toen was ik nog 17. Mijn ex/ vriend is gisteren blijven slapen coor het eerst en dat was echtheel fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awww super leuk! (:


    The truth is out there.

    Wat leuk! Ik wens jullie een gelukkige tijd samen toe!

    Briseis schreef:
    Awww super leuk! (:


    26 - 02 - '16

    Super leuk!!! Ik ben echt blij voor je! Maar je hebt je ouders er nog niks over verteld? Want die gaan dat ben ik bang niet zo leuk vinden dat je niks hebt gemeld, dat had namelijk fout kunnen aflopen als niemand weet waar je bent tijdens zo'n ontmoeting. Maar either way, je bent volwasse dus eigeblijk telt hun mening daar niet in. Dus ik zeg of eerst nog niet vertellen en de relatie aankijken, of gewoon zeggen en zien wat er gebeurd haha

    Veel van mijn vriendinnen kennen hun vriend ook via tindr en alles. Maar pas wel nog steeds op hoor. Een andere oudere vriendin van me had eerst ook een vet lieve leuke jongen ontmoet daar, maar dat bleek later pas een enorme vergissing te zijn. Natuurlijk hoeft dat niet het geval te zijn nu, maar blijf toch een beetje op je hoede ^^

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 9:28 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Super leuk!!! Ik ben echt blij voor je! Maar je hebt je ouders er nog niks over verteld? Want die gaan dat ben ik bang niet zo leuk vinden dat je niks hebt gemeld, dat had namelijk fout kunnen aflopen he als niemand weet waar je bent tijdens zo'n ontmoeting. Maar either way, je bent volwasse dus eigeblijk telt hun mening daar niet in. Dus ik zeg of eerst nog niet vertellen en de relatie aankijken, of gewoon zeggen en zien wat er gebeurd haha

    Veel van mijn vriendinnen kennen hun vriend ook via tindr en alles. Maar pas wel nog steeds op hoor. Een andere oudere vriendin van me had eerst ook een vet lieve leuke jongen ontmoet daar, maar dat bleek later pas een enorme vergissing te zijn. Natuurlijk hoeft dat niet het geval te zijn nu, maar blijf toch een beetje op je hoede ^^

    Ik heb het ze net verteld... en op de een of andere manier hadden ze al een vermoeden, thehe blijkbaar was ik de laatste dagen echt vrolijk! Ze waren daarom niet boos. Een aantal vrienden van mij wisten wel waar ik was xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Briseis schreef:
    Awww super leuk! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voiles schreef:
    (...)
    Ik heb het ze net verteld... en op de een of andere manier hadden ze al een vermoeden, thehe blijkbaar was ik de laatste dagen echt vrolijk! Ze waren daarom niet boos. Een aantal vrienden van mij wisten wel waar ik was xp


    Hahaha ouders he, die weten meer dan je denkt xD ik herken het wel. Maar idd wel slim dat je mensen op de hoogte houdt. Ik ben wel echt blij voor je, zelf zou ik het namelijk niet aandurven om met een random stranger zonaar te gaan daten xD ik ben een pusssy


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat leuk!

    Hoe je dat kan vertellen? Ik pakte dat altijd tactisch aan: ik vertelde het als mijn mama aan het auto rijden was. Dan kan ze zich niet teveel op het verhaal concentreren omdat ze op de weg moet concentreren. "Oh ja trouwens, ik heb een vriend hé." Boem, bats, niets meer zeggen en naar de andere kant kijken. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat ontzettend leuk!
    No worries, mijn eerst kus was ook een ramp (met name omdat je er niks van bakt).


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Aw, wat leuk. Al hoop ik toch dat ik niet nog twee jaar moet wachten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha ouders he, die weten meer dan je denkt xD ik herken het wel. Maar idd wel slim dat je mensen op de hoogte houdt. Ik ben wel echt blij voor je, zelf zou ik het namelijk niet aandurven om met een random stranger zonaar te gaan daten xD ik ben een pusssy

    Nee blijkbaar denken mensen dat het ook niks was voor mij! Allemaal echt zo van "huh ik vind dat echt niets voor jou."

    Kreeg de hele tijd appjes van ze haha maar ik was te druk om te antwoorden op het feit of ik nog leefde (H)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ahww, wat leuk!
    Mijn zus heeft dat ook gedaan met haar tinder dates haha, ze zei het de 1e keer ook niet.
    Maar daarna dus wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dit vind ik heel fijn om te horen. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awh zo leuk voor je! ^^


    Happy Birthday my Potter!