• Mijn eerste echte kus gehad hahahaha
    En wauw wat was dat akward... no really ik vond het zo vaag, en volgens mij deed ik het dus alles behalve goed.

    Toegegen kennen wij elkaar van tinder, en ik was ook zo bang dat het een of andere mafkees zou zijn. Maar integendeel hij was nog liever en leuker in het echt. Haha. Op het einde vroeg hij ook of hij mij mocht kussen en dat vond ik echt zo prettig ookal wilde ik dat de hele avond al doen thehehe.

    Maar goed ik ben zo gelukkig en verliefd dat ik nu gewoon niet heb geslapen, en voor alsnog begint mijn 2016 nu wel heel leuk te worden ondanks de prilheid hiervan.
    Het enige probleem is dat ik nu nog aan mijn ouders moet vertellen dat ik gisteren met een jongen heb afgesproken die ik voor het eerst ging zien, hij duits is en nouja haha het steeds leuker wordt tussen ons.. hoe pak je dat nu aan xp

    En? Hebben jullie afgelopen tijd nog iets mee gemaakt wat jullie heel gelukkig maakt? :Y)
    Wauw een happy topic dus hehehe

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 8:11 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    (...)
    Nee blijkbaar denken mensen dat het ook niks was voor mij! Allemaal echt zo van "huh ik vind dat echt niets voor jou."

    Kreeg de hele tijd appjes van ze haha maar ik was te druk om te antwoorden op het feit of ik nog leefde (H)


    Hahaha ahw dat was wel lief van ze xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn Tinderdate heeft me gedumpt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat superleuk. Over het feit dat je het idee hebt dat je er niet goed in bent, dat komt wel. Ik had dat eerst ook heel sterk, maar je leert het snel. Overigens is het met elk nieuw persoon waarmee je zoent wel even wennen, iedereen zoent net weer iets anders.

    Toevallig ben ik ook heel gelukkig, omdat mijn crush en ik anderhalve week geleden eindelijk hebben gepraat en toegegeven dat we elkaar leuk vinden. Maandag, na een gala, hebben we voor het eerst gezoend. Dus ik loop ook al de hele week in een gelukkige waas rond. Mijn ouders krijgen dat echter nog lang niet te weten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    Wat superleuk. Over het feit dat je het idee hebt dat je er niet goed in bent, dat komt wel. Ik had dat eerst ook heel sterk, maar je leert het snel. Overigens is het met elk nieuw persoon waarmee je zoent wel even wennen, iedereen zoent net weer iets anders.

    Toevallig ben ik ook heel gelukkig, omdat mijn crush en ik anderhalve week geleden eindelijk hebben gepraat en toegegeven dat we elkaar leuk vinden. Maandag, na een gala, hebben we voor het eerst gezoend. Dus ik loop ook al de hele week in een gelukkige waas rond. Mijn ouders krijgen dat echter nog lang niet te weten.


    Ja echt joh, ik loop zo hard te grijnzen haha. Morgen op mijn werk zouden ze vast denken dat ik gestoord ben zo vrolijk als ik ben


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ahw, gefeliciteerd!

    Stiekem ben ik zelf echt benieuwd naar Tinder en wil ik het eigenlijk downloaden, je hoort er zoveel over etc etc. Maar ik ben 16 en helemaal niet op zoek naar een relatie dus uh, tja. Die app downloaden heeft dan geen zin haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krull schreef:
    Wat leuk! Ik wens jullie een gelukkige tijd samen toe!


    16 - 09 - '17

    Ik vind 't echt leuk voor jullie c;
    Zelf heb ik mijn huidige vriend ontmoet via 'Hot or Not'/Badoo.


    26 - 02 - '16