• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:36 ]

    Wolfram schreef:
    (...)

    *Hij :-)


    Woops, sorry. Ga er bijna automatisch vanuit dat iedereen hier een meisje is. Excuses! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Porch schreef:
    (...)
    Hypochondrie is een angststoornis.


    I know, al weet ik niet helemaal wat je hiermee wilt zeggen. Aangezien de topicmaker zelf heeft aangegeven een angststoornis te hebben, en niet specifiek hypochondrie, ga ik er nu vanuit dat het geen hypochondrie is. Ik heb zelf ook aan een angststoornis geleden en daarin lijken muggen nou eenmaal vaak olifanten. Ik zou in dit geval geen vermoeden uiten van hypochondrie.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    I know, al weet ik niet helemaal wat je hiermee wilt zeggen. Aangezien de topicmaker zelf heeft aangegeven een angststoornis te hebben, en niet specifiek hypochondrie, ga ik er nu vanuit dat het geen hypochondrie is. Ik heb zelf ook aan een angststoornis geleden en daarin lijken muggen nou eenmaal vaak olifanten. Ik zou in dit geval geen vermoeden uiten van hypochondrie.

    Zeg ik dan dat ik hypochondrie vermoed? Ik zeg enkel dat 'ie ervoor moet waken dat het daarin niet overgaat. En daar naast mag ik toch zeker uit mijn eigen ervaring spreken.

    En ik verbeterde je gewoon even. ^^

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 6:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'