• Speel jij mee met Truth or Dare?
    Zeg dan je naam hieronder! (Het mag een schuilnaam zijn)
    Veel plezier!

    DEELNEMERS:
    Sofie Gekrozigknuffelding | Chocoladekoekje
    Felicia SCHILDPAD | Boettgeri
    Jacco Krokobil | Netflixandchill
    Rosa | Eledhel
    Addie Captain Blackbeard | LittIe
    Kelly Grounder | Dorchadais
    Froukje Panto Ffel likker | ProngsPotter
    Fabiënne Fabulousenne | Ellaria
    Fapke Lekkerdingetjedatheelschattigencoolisvanjaikhouvandezeleukerd (Lekkerding) | NoodleMonster
    Wendy Connor Kenway | Kenways
    Malec Grantie ^.^ | GrandR
    Rick Bob | Saltzman
    Yolanda yolandapanda | Escapism
    Jarne Mr Flik | Debbaut
    Erieka animallover2.0 | Sail
    Shania Anne Bonny | Trikova
    Lisanne Marius | Pontmercy
    Marjolein Mary Read | lero
    Bente PoesjeMiauw | ZandKit
    Xantha Captain Xantha Edward Bates / Mrs. Bates| Dirtyd
    Jack IntenseJiminLover | Geardon
    Femke NOWHERE GIRL | JamesPotter
    Xanthe Sir Ironside the third | Kagami

    ALS JE HET NIET EENS BENT MET JE BIJNAAM, MELD HET: DAN VERANDER IK HEM (het was een Dare dus ik moest iets ^^)


    De officiële topic story, made by the amazing ProngsPotter :
    Mijn Lopende Panto Ffels

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 23:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lisannehh, ToD?


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Lisannehh, ToD?

    Dare
    want I like to live dangerouslyyy


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ehhhhhh.

    Maak een topic waarin je - je liefde verklaart aan Donald Trump.


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Ehhhhhh.

    Maak een topic waarin je - je liefde verklaart aan Donald Trump.

    Oh god :'D
    Well here we go


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Iemand al in voor een preview van het tweede hoofdstuk? (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Iemand al in voor een preview van het tweede hoofdstuk? (wbw)

    ME ME ME ME EM E


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik doe mee /)


    You are my piece of paradise.

    Het Probleem van Teddy
    Toen ik, na de lange klim weer naar boven - ik had daarvoor immers net mijn voeten op de vloer gezet en geconstateerd dat ik weer naar boven moest omdat mijn pantoffels weg waren en ik zonder hen niet langs de Grote Gemene Drempel Van De Badkamer kon komen- weer boven op mijn bed zat, kreeg ik de ergste schrik van mijn leven. Mijn lieve, brave Meneer Teddy, was wég! Je begrijpt natuurlijk, dat ik een aantal minuten als versteend naar de lege plek zat te kijken -dubbend of ik mijn steeds kouder wordende blote voeten onder de warme deken moest steken, of dat ik mij huilend op de lege plek moest neervlijen, hartverscheurend huilend om dit verlies- totdat mijn buik rommelde en mij herinnerde aan het dringende feit waarom ik überhaupt naar beneden was geklommen, waarna ik geconstateerd had dat- juist ja, plassen.
    Hevig bevend, klom ik weer naar beneden. Welke kracht op aarde kon mij nou verlossen van mijn probleem? Er was niemand anders dan Meneer Teddy die de Grote Gemene Drempel Van De Badkamer aankon! Behalve dan misschien de Magische Eenhoorn Van Regenbogen En Bloemetjes BV, maar die was van mijn zusje. En ik ging dus echt niet naar haar toe om te vragen of ik haar Magische Eenhoorn Van Regenbogen En Bloemetjes BV mocht lenen.
    Dit resulteerde ertoe, dat ik het laatst overgebleven middel moest inzetten: De Deken.
    Voor de vreemde mensen die De Deken niet kennen: De Deken is een ontzettend krachtig voorwerp. Als Mama er niet is, kan Hij haar vervangen. Hij is lekker zacht, warm en heel geruststellend. En veel sterker dan de Grote Gemene Drempel Van De Badkamer.
    Dus, zo gezegd zo gedaan. Met ferme stappen liep ik naar De Deken.
    Met zijn wijze ogen keek hij me aan, ik zag de krachten gewoon om zijn hoofd draaien!
    ''SPREEEK.'' De Deken keek me bemoedigend aan. Dus haalde ik diep adem en begon.
    ''Nou, De Deken, als u het goed vindt, zou u me willen helpen met het verslaan van de Grote Gemene Drempel Van De Badkamer?'' huiverend plukte ik wat aan mijn blauwe pyjama met groene vrachtwagens met gele nummerborden.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga zo hard stuk hierom: hoe verzin je dit??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik ga zo hard stuk hierom: hoe verzin je dit??

    Dat vraag ik me ook af, dit komt uit de diepste krochten van mijn vreemde hoofd, en ik beleef er ontzettend veel lol aan XDDD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    nou het duurde even maar hier is het dan :'D

    Sofie, Truth or Dare?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je bent mijn held, echt.


    26 - 02 - '16

    Oh *blauwepaal pardon, ik wist niet dat je naam veranderd was :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het wordt nog erger trouwens, hier H3
    ''WAT IS ER DAN AAN DE HAND?'' vroeg De Deken me. De Deken sprak trouwens in hoofdletters, dat wist ik zeker. Ik wist ook zeker, dat Hij prima wist wat er aan de hand was, maar dat Hij -de roddeloom- alles uit de eerste had wilde horen. Dus begon ik met het vertellen, waardoor we nu met het verhaal bij het heden zijn aangekomen.
    ''OM DE GROTE GEMENE DREMPEL VAN DE BADKAMER TE VERSLAAN HEB JE MIJ NIET NODIG, KLEINE RIDDER. GA IN PLAATS DAARVAN NAAR ''DEZ OLDER, WAAR HET GROTE FEEST GEHOUDEN WORDT. PANTO FFELS IS DAAR NIET AANWEZIG, MAAR ER ZAL DAAR IEMAND ZIJN DIE JE VERDER KAN HELPEN.'' Hij trok zich terug in zichzelf, en ik wist dat mijn audiëntie was afgelopen. Ondertussen had ik het best koud, dus pakte ik De Deken De tweede die ik om mijn schouders sloeg als een roze cape. De Deken De tweede heet niet voor niets zo. Mijn zusje dacht aardig te zijn, toen De Deken op reis was om wijsheid te vergaren, en toen had ze me een nieuwe deken gegeven. Alsof dat geval De Deken zou kunnen vervangen. Maargoed, hij was wel heel zacht, dus heb ik hem toch maar gehouden. Ik haalde diep adem, sloeg mijn RidderCape iets steviger om me heen, en begon met mijn tocht naar DEZ OLDER.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Het wordt nog erger trouwens, hier H3
    ''WAT IS ER DAN AAN DE HAND?'' vroeg De Deken me. De Deken sprak trouwens in hoofdletters, dat wist ik zeker. Ik wist ook zeker, dat Hij prima wist wat er aan de hand was, maar dat Hij -de roddeloom- alles uit de eerste had wilde horen. Dus begon ik met het vertellen, waardoor we nu met het verhaal bij het heden zijn aangekomen.
    ''OM DE GROTE GEMENE DREMPEL VAN DE BADKAMER TE VERSLAAN HEB JE MIJ NIET NODIG, KLEINE RIDDER. GA IN PLAATS DAARVAN NAAR ''DEZ OLDER, WAAR HET GROTE FEEST GEHOUDEN WORDT. PANTO FFELS IS DAAR NIET AANWEZIG, MAAR ER ZAL DAAR IEMAND ZIJN DIE JE VERDER KAN HELPEN.'' Hij trok zich terug in zichzelf, en ik wist dat mijn audiëntie was afgelopen. Ondertussen had ik het best koud, dus pakte ik De Deken De tweede die ik om mijn schouders sloeg als een roze cape. De Deken De tweede heet niet voor niets zo. Mijn zusje dacht aardig te zijn, toen De Deken op reis was om wijsheid te vergaren, en toen had ze me een nieuwe deken gegeven. Alsof dat geval De Deken zou kunnen vervangen. Maargoed, hij was wel heel zacht, dus heb ik hem toch maar gehouden. Ik haalde diep adem, sloeg mijn RidderCape iets steviger om me heen, en begon met mijn tocht naar DEZ OLDER.

    Wat een prachtig verhaal :o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.