• Speel jij mee met Truth or Dare?
    Zeg dan je naam hieronder! (Het mag een schuilnaam zijn)
    Veel plezier!

    DEELNEMERS:
    Sofie Gekrozigknuffelding | Chocoladekoekje
    Felicia SCHILDPAD | Boettgeri
    Jacco Krokobil | Netflixandchill
    Rosa | Eledhel
    Addie Captain Blackbeard | LittIe
    Kelly Grounder | Dorchadais
    Froukje Panto Ffel likker | ProngsPotter
    Fabiënne Fabulousenne | Ellaria
    Fapke Lekkerdingetjedatheelschattigencoolisvanjaikhouvandezeleukerd (Lekkerding) | NoodleMonster
    Wendy Connor Kenway | Kenways
    Malec Grantie ^.^ | GrandR
    Rick Bob | Saltzman
    Yolanda yolandapanda | Escapism
    Jarne Mr Flik | Debbaut
    Erieka animallover2.0 | Sail
    Shania Anne Bonny | Trikova
    Lisanne Marius | Pontmercy
    Marjolein Mary Read | lero
    Bente PoesjeMiauw | ZandKit
    Xantha Captain Xantha Edward Bates / Mrs. Bates| Dirtyd
    Jack IntenseJiminLover | Geardon
    Femke NOWHERE GIRL | JamesPotter
    Xanthe Sir Ironside the third | Kagami

    ALS JE HET NIET EENS BENT MET JE BIJNAAM, MELD HET: DAN VERANDER IK HEM (het was een Dare dus ik moest iets ^^)


    De officiële topic story, made by the amazing ProngsPotter :
    Mijn Lopende Panto Ffels

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 23:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoi ik doe weer mee :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoe gaat het met je verhaal Froukje : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    Hoi ik doe weer mee :3

    YUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


    — Inner peace, it's hard to find. —

    NoodleMonster schreef:
    Hoe gaat het met je verhaal Froukje : D

    Heeel goed, dankjewel!

    H4 is ondertussen ook weer heel mooi:
    Stap voor stap worstelde ik me steeds verder omhoog. Hoger, nog hoger en nóg iets hoger. Het was best vermoeiend en eigenlijk wilde ik op de derde tree van De Oneindige Trap Naar DEZ OLDER al gaan zitten. Maar toen herinnerde ik me dat daar vroeger een Monsterspin zat, ds=us klom ik maar gauw een tree verder. Maar, toen ik dáár wilde gaan zitten, hoorde ik de stem van De Deken luid en duidelijk door mijn hoofd.
    ''GEEF NIET OP, KLEINE RIDDER. DIT IS JE TAAK EN JE ROEPING. VOLBRENG DEZE QUEESTE EN WIJS PANTO FFELS WEER DE WEG TERUG NAAR JE VOETEN.'' Dit gaf mij zoveel moed, dat ik mijn denkbeeldige zwaard ophief, en de laatste treden aflegde.
    En wat ik daar toch aantrof.
    Tientallen knuffels dansten in het rond. Ze zwierden en zwaaiden, huppelden en draaiden. Ze dansten hoog en laag, snel en langzaam. De muziek was prachtig en alleen voor kleine oren bestemd. De knuffels buitelden over elkaar heen, huppelden, zongen, dansten erop los. En moest je Meneer Teddy zien! Hij was de ster van allemaal. Met een kleine cape, van Joffrey, danste hij zó hoog, dat hij de lucht in ging. En daarna volgden ze allemaal. In een grote dansspiraal hadden ze de grootste lol. Bijna was ik de hele nacht blijven kijken, totdat mijn stomme buik me eraan herinnerde had ik wel een tijdslimiet had.
    ''Meneer Teddybeer?'' -ik moest hem natuurlijk nog wel officieel aanspreken, vooral in dit deftige gezelschap- zwaaiend met mijn arm -de andere had ik immers nodig om mijn cape vast te houden- liep ik op hem af. Zijn bruine ogen glommen van plezier, terwijl hij zich omdraaide en me een knuffel gaf.
    ''Lannister, wat leuk je te zien!'' hij hief een pluizige poot op en nodigde me daarmee uit om mee te dansen. Maar helaas moest ik serieus blijven. Zwaar ernstig ging ik zitten.
    ''Ik moet met je praten.''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Heeel goed, dankjewel!

    H4 is ondertussen ook weer heel mooi:
    Stap voor stap worstelde ik me steeds verder omhoog. Hoger, nog hoger en nóg iets hoger. Het was best vermoeiend en eigenlijk wilde ik op de derde tree van De Oneindige Trap Naar DEZ OLDER al gaan zitten. Maar toen herinnerde ik me dat daar vroeger een Monsterspin zat, ds=us klom ik maar gauw een tree verder. Maar, toen ik dáár wilde gaan zitten, hoorde ik de stem van De Deken luid en duidelijk door mijn hoofd.
    ''GEEF NIET OP, KLEINE RIDDER. DIT IS JE TAAK EN JE ROEPING. VOLBRENG DEZE QUEESTE EN WIJS PANTO FFELS WEER DE WEG TERUG NAAR JE VOETEN.'' Dit gaf mij zoveel moed, dat ik mijn denkbeeldige zwaard ophief, en de laatste treden aflegde.
    En wat ik daar toch aantrof.
    Tientallen knuffels dansten in het rond. Ze zwierden en zwaaiden, huppelden en draaiden. Ze dansten hoog en laag, snel en langzaam. De muziek was prachtig en alleen voor kleine oren bestemd. De knuffels buitelden over elkaar heen, huppelden, zongen, dansten erop los. En moest je Meneer Teddy zien! Hij was de ster van allemaal. Met een kleine cape, van Joffrey, danste hij zó hoog, dat hij de lucht in ging. En daarna volgden ze allemaal. In een grote dansspiraal hadden ze de grootste lol. Bijna was ik de hele nacht blijven kijken, totdat mijn stomme buik me eraan herinnerde had ik wel een tijdslimiet had.
    ''Meneer Teddybeer?'' -ik moest hem natuurlijk nog wel officieel aanspreken, vooral in dit deftige gezelschap- zwaaiend met mijn arm -de andere had ik immers nodig om mijn cape vast te houden- liep ik op hem af. Zijn bruine ogen glommen van plezier, terwijl hij zich omdraaide en me een knuffel gaf.
    ''Lannister, wat leuk je te zien!'' hij hief een pluizige poot op en nodigde me daarmee uit om mee te dansen. Maar helaas moest ik serieus blijven. Zwaar ernstig ging ik zitten.
    ''Ik moet met je praten.''

    Oehh ik ga ff tussen je stories kijken want ik heb nog niks gezien :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

Aangezien Sofie offline is, eh, Fapke, ToD?


Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Pontmercy schreef:
Aangezien Sofie offline is, eh, Fapke, ToD?

Dare hehe
-geen profiel verkrachting-


LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik zie de storie niet op je profiel : 3
Waar kan ik het terug vinden ?


LaAt ZiEn WiE jE bENt

Kies een random nummer van 1 t/m 50 (of laat een computer die voor je kiezen), tel tot dat nummer in de nu online lijst en schrijf in het gastenboek van die persoon dat je een stille bewonderaar bent en eigenlijk nooit hem/haar aan durfde te spreken, maar dat je altijd hebt verlangd naar een praatje met hem of haar en nu eindelijk de stap hebt durven zetten :p

Je mag er wat mij betreft bij zetten dat het voor ToD is, maar dat kan kwetsend overkomen in dit geval hahaha


Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

NoodleMonster schreef:
Ik zie de storie niet op je profiel : 3
Waar kan ik het terug vinden ?


Ik wil de inleiding perfectioneren XD
Hij komt eraan, want de rest van het avontuur ga ik nog niet verklappen!


Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik ga nu douchen dus ciaoo


Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Pontmercy schreef:
Kies een random nummer van 1 t/m 50 (of laat een computer die voor je kiezen), tel tot dat nummer in de nu online lijst en schrijf in het gastenboek van die persoon dat je een stille bewonderaar bent en eigenlijk nooit hem/haar aan durfde te spreken, maar dat je altijd hebt verlangd naar een praatje met hem of haar en nu eindelijk de stap hebt durven zetten :p

Je mag er wat mij betreft bij zetten dat het voor ToD is, maar dat kan kwetsend overkomen in dit geval hahaha

HAHAHAHA okay dat is goed,
Oké iemand zeg ff een nummer zodat jullie weten dat ik niet cheat :3


LaAt ZiEn WiE jE bENt

Pff, is het aan mij ben ik offline :(


You are my piece of paradise.

ProngsPotter schreef:
(...)

Ik wil de inleiding perfectioneren XD
Hij komt eraan, want de rest van het avontuur ga ik nog niet verklappen!

Oehhh ik ben benieuwd :Y)


LaAt ZiEn WiE jE bENt

NoodleMonster schreef:
(...)
HAHAHAHA okay dat is goed,
Oké iemand zeg ff een nummer zodat jullie weten dat ik niet cheat :3

36


— Inner peace, it's hard to find. —