• Lieve mede-users

    Zoals je misschien wel merkt, mijn rode kleur is weg. Ik ben gestopt als moderator. Zelf vind ik het moeilijk om dit te delen, aangezien ik een enorme fijne tijd heb gehad met die functie. Moderator zijn was een fantastische ervaring die ik nooit zal vergeten en iedereen was een super toffe collega!
    Ik ben gestopt als moderator omdat ik van mezelf merkte dat ik niet altijd de meeste actieve was. Wegens een paar redenen merkte ik dat het actiever worden toch ietwat moeilijk was. Uiteindelijk heb ik dan voor mezelf besloten dat het toch beter was dat ik zou stoppen. Daarbij heb ik wat dingen in vooruitzicht waar ik me graag op wil focussen en die tijd in beslag gaan nemen.


    16 - 09 - '17

    Awhh, wat jammer! Ik zal je rode kleur missen joh!
    Veel succes dan, in ieder geval!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh! :c super jammer Sylvie! (: Veel succes met de dingen waarop je je wilt gaan focussen! Je was een superleuke moderator c:

    pooh das weer wennen o.o

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 21:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Dat is erg jammer en ik weet hoe het is. Toch kan er niet ontkent worden dat het een fantastische ervaring is om ooit eens moderator/van de crew te zijn. (bat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah jammer!
    Ik ben trots op je dat je dat hebt kunnen besluiten,
    ookal ken ik je niet! (:


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Jammer! Succes met je dingen (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Somnus schreef:
    Dat is erg jammer en ik weet hoe het is. Toch kan er niet ontkent worden dat het een fantastische ervaring is om ooit eens moderator/van de crew te zijn. (bat)


    Klopt.

    @de rest, bedankt!


    16 - 09 - '17

    Wat fijn dat je mod zijn hebt mee kunnen maken. Ik ga je wel een beetje missen als mod

    Somnus schreef:
    Dat is erg jammer en ik weet hoe het is. Toch kan er niet ontkent worden dat het een fantastische ervaring is om ooit eens moderator/van de crew te zijn. (bat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dankjewel voor alles wat je gedaan hebt! ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Meh, ik blijf het spijtig vinden. Topper.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dankjewel iedereen!


    16 - 09 - '17

    Ik ga je toch echt ontzettend missen hoor! Maar ik heb natuurlijk ook alle begrip. Nog heel veel plezier en succes als gewone user! ^^


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Ik ga je toch echt ontzettend missen hoor! Maar ik heb natuurlijk ook alle begrip. Nog heel veel plezier en succes als gewone user! ^^


    Dankje, Felicia (:


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Meh, ik blijf het spijtig vinden. Topper.(no_chears)


    -