• Lieve mede-users

    Zoals je misschien wel merkt, mijn rode kleur is weg. Ik ben gestopt als moderator. Zelf vind ik het moeilijk om dit te delen, aangezien ik een enorme fijne tijd heb gehad met die functie. Moderator zijn was een fantastische ervaring die ik nooit zal vergeten en iedereen was een super toffe collega!
    Ik ben gestopt als moderator omdat ik van mezelf merkte dat ik niet altijd de meeste actieve was. Wegens een paar redenen merkte ik dat het actiever worden toch ietwat moeilijk was. Uiteindelijk heb ik dan voor mezelf besloten dat het toch beter was dat ik zou stoppen. Daarbij heb ik wat dingen in vooruitzicht waar ik me graag op wil focussen en die tijd in beslag gaan nemen.


    16 - 09 - '17

    Poncho schreef:
    (...)


    (K)


    16 - 09 - '17

    Ik vind het ook heel jammer. ;c


    Caution first, always.

    N'awh


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Meh, ik blijf het spijtig vinden. Topper.(no_chears)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wist hoe moeilijk je het hiermee had en ik kan enkel zeggen hoe trots ik op je ben dat je de knoop doorhakte. Je bent een topper Sylvie!


    26 - 02 - '16

    Dankje, jullie zijn echt lief!


    16 - 09 - '17

    Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk is die knoop door te hakken, dus heel veel respect. Je gaat gemist worden als mod. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Meh, ik blijf het spijtig vinden. Topper.(no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik blijf het ook jammer vinden. :c Maar je gaat het goed doen met de dingen waar je je nu op gaat focussen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Bedankt (:


    16 - 09 - '17