• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MatthewMMurdock schreef:
    Calie wordt hem ook echt niet als Tim's vriend, sorry. De eerste de beste keer dat ze ook maar iets lijkt te doen met zijn hond heeft ze mot met hem... En dat betekend een fysieke agressieve aanvaring.


    Sorry zie nu inet dat Tim een hond heeft. Tim en Morpheus kunnen niet goed met elkaar om gaan, maar zij is dol op dieren. Alleen ze durft zelf geen hond te nemen, misschien dat ze op die mannier minder last hebben van elkaat (daarnaast misschien ook omdat ze iemand simpel weg hallicunaties geven nog niet goed kan en niet lang zou kunnen volhouden).


    Carpe Noctem

    Vrolijk pasen iedereen!!


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Vrolijk pasen iedereen!!


    Jij ook!


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik vind relatie callie & michael vrienden (en wat je erbij hebt gezet) helemaal prima, lees nog wel even haar rol door.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nacht schreef:
    (...)

    Sorry zie nu inet dat Tim een hond heeft. Tim en Morpheus kunnen niet goed met elkaar om gaan, maar zij is dol op dieren. Alleen ze durft zelf geen hond te nemen, misschien dat ze op die mannier minder last hebben van elkaat (daarnaast misschien ook omdat ze iemand simpel weg hallicunaties geven nog niet goed kan en niet lang zou kunnen volhouden).


    Het is niet dat zij hem misschien niet mag, maar alleen al omdat hij weet dat haar kracht iets in het mentale spectrum is, zal hij haar wantrouwen en zo ver mogelijk op afstand houden. Sorry


    Bowties were never Cooler

    Nacht schreef:
    Vrolijk pasen iedereen!!


    Vrolijk pasen!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Een zeer verlate Vrolijk Pasen^^

    Ik ben weer goed en wel terug van Dutch comic con


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Een zeer verlate Vrolijk Pasen^^

    Ik ben weer goed en wel terug van Dutch comic con


    Oh, cool! Was het leuk?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asgardian schreef:
    (...)

    Oh, cool! Was het leuk?


    Het was super en ik heb een paar X-men leden gespot!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Het was super en ik heb een paar X-men leden gespot!!


    awesome?
    JAMES MCAVOY??


    Aan niets denken is ook denken.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Het was super en ik heb een paar X-men leden gespot!!


    Oh my, so awesome! Zelfde vraag als Caprice.^^ En Michael Fassbender/Hugh Jackman? - slight crush here -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    hahah sorry maar ik bedoelde meer de cosplay varianten^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    hahah sorry maar ik bedoelde meer de cosplay varianten^^


    Ik was daar al tussen aan het twijfelen. ^^
    Welke heb je gezien?
    Deed je zelf nog cosplay?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 19:06 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asgardian schreef:
    (...)

    Ik was daar al tussen aan het twijfelen. ^^
    Welke heb je gezien?
    Deed je zelf nog cosplay?


    Ik ga wat fot's posten^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."






    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."