• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dirtyd schreef:
    Een erg late MT :'D


    Relatie tussen onze personages?

    Bij Paian zijn alebei onze personages zijn van russische komaf. (Pagina 8)
    En Morpheus staat op pagina 3


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Is Paian en Tim een idee qua vriendschap? (Hij staat op 8)


    Hij 'speelt' in wezen met mensen hun emoties en gedachten. Tim vind dat helemaal niets, zelfs al is het een goed bedoelde kracht. Hij vertrouwd niemand die in anderen hun hoofd zit te spelen, wat die ook doet, en mag ze eigenlijk ook nooit. Dus ik denk het niet, sorry.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Hij 'speelt' in wezen met mensen hun emoties en gedachten. Tim vind dat helemaal niets, zelfs al is het een goed bedoelde kracht. Hij vertrouwd niemand die in anderen hun hoofd zit te spelen, wat die ook doet, en mag ze eigenlijk ook nooit. Dus ik denk het niet, sorry.


    Oké geen probleem.


    Carpe Noctem

    Caprice schreef:
    miss een ideetje: T kan ook een keertje gebeuren dat Lloyd zijn krachten weer even uittest op Michael, maar dat dat misgaat waardoor hij te veel pijn krijgt en Lloyd Paian moet vragen om te ingrijpen x)


    wel / niet doen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    wel / niet doen?


    Ik vind het goed. Ben nog met asgardians relatie met paian aan het uitwerken, maar ik vind het wel een leuk idee aangezien paian waarschijnlijk beschermend over beide gaat worden en deze situatie totaal niets zou vinden en zou eisen dat dit nooit meer gedaan werd.


    Carpe Noctem

    Caprice schreef:
    (...)

    wel / niet doen?


    Nacht schreef:
    (...)

    Ik vind het goed. Ben nog met asgardians relatie met paian aan het uitwerken, maar ik vind het wel een leuk idee aangezien paian waarschijnlijk beschermend over beide gaat worden en deze situatie totaal niets zou vinden en zou eisen dat dit nooit meer gedaan werd.


    Ik vind het ook goed. Waarschijnlijk zou Lloyd het ook nooit meer gaan doen als het een keer uit te hand liep, hij voelt zich er al niet al te gemakkelijk bij.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nacht schreef:
    (...)

    Relatie tussen onze personages?

    Bij Paian zijn alebei onze personages zijn van russische komaf. (Pagina 8)
    En Morpheus staat op pagina 3


    Zeker. Ik ga ze even doorlezen. Heb jij al ideeën?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nikola en Michael kunnen ook een relatie hebben weet alleen niet wat.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    wel / niet doen?


    Asgardian schreef:
    (...)

    Ik vind het ook goed. Waarschijnlijk zou Lloyd het ook nooit meer gaan doen als het een keer uit te hand liep, hij voelt zich er al niet al te gemakkelijk bij.


    Is het misschien een idee dat Llyod Michael en Paian aan elkaar heeft voor gesteld? En ook als enige weet van hun relatie?
    (Llyod en Paian zijn half broers overigens, we moeten nog even verder uitwerken)
    Paian zou het voor veel mensen geheim houden, maar voor zijn broer zou hij het lastig vinden.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 21:41 ]


    Carpe Noctem

    Ja dat is een goed idee. Leuk dat t halfbroers zijn. Michael zal het niet zo fijn vinden, maar weet wel dat als iemand het zou weten Lloyd wel oke is gezien hij te vertrouwen is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Goed idee, ja. Ook omdat Michael en Lloyd elkaar eigenlijk al langer kennen dan Paian en Lloyd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Al enige indicatie trouwens wanneer deze gaat beginnen? ~ Just out of curiosity, not impatience.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb even een lijstje gemaakt voor wat ik denk voor mijn personage (Callie, 1.9), laat maar weten of je het iets vind of iets anders in gedachten hebt:

    - Briar: ik weet dat zij later inspringt, maar dacht geef alvast beetje mijn idee. Briar is een beetje een gesloten persoon, wat denk ik niet zo snel goed samen gaat met Callie die erg open is. Ook haar sadistische trekjes zouden niet goed vallen bij Callie.
    - Morpheus: lastig, aangezien ze in eerste instantie een beetje nors en bitter overkomen, maar toch een zachte kant heeft. Ik denk dat ze op eerste gezicht niet goed met elkaar overweg kunnen, maar zodra Callie en Morpheus elkaar kennen dat het juist een vriendschap zou kunnen zijn. Maar aan de andere kant ze hebben wel veel tegenstellingen..
    - Timotej: ik zag er wel een vriendschap in, maar de mentale krachten van Callie zijn een dingetje zei je al dus ja idk haha
    - Ash: te weinig info nog
    - Michael: Callie zal hem een leuke jongen vinden, hij is open-minded en sociaal. Iets wat ze gemeen hebben. Ook zijn ze allebei een beetje naïef. Ze zou zelf een crush op hem kunnen ontwikkelen/hebben. Sws zou ze vrienden willen zijn.
    - Shayne: Ondanks zijn prikkelbare kant is hij ook vriendelijk en behulpzaam, iets wat Callie erg zou waarderen. Denk dat ze wel vrienden zouden kunnen zijn.
    - Paian: Callie en hij zouden vrienden kunnen zijn, hij is open, behulpzaam en betrouwbaar
    - Lloyd: Callie en hij hebben eigenlijk niks gemeen, dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet haha
    - Kendra: nog een beetje weinig info, maar voor wat er nu staat denk ik dat ze wel vrienden zouden kunnen zijn. Kendra lijkt een lief persoon.
    - Shawn: lijkt een kwetsbaar persoon, kunnen wel vrienden zijn denk ik
    - Roar: zouden goed vrienden kunnen zijn denk ik, nog beetje weinig info, maar lijkt een vriendelijke jongen.
    - Labella: ook nog weinig, maar mogelijk wel vrienden?
    - Nikola: door zijn emotieloze indruk en afstandelijkheid zou Callie niet naar hem toe trekken of moeite doen om vrienden met hem te worden. maar ze vind hem ook niet vervelend, dus denk gewoon vriendelijke omgang maar niet meer dan dat.

    Calie wordt hem ook echt niet als Tim's vriend, sorry. De eerste de beste keer dat ze ook maar iets lijkt te doen met zijn hond heeft ze mot met hem... En dat betekend een fysieke agressieve aanvaring.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Calie wordt hem ook echt niet als Tim's vriend, sorry. De eerste de beste keer dat ze ook maar iets lijkt te doen met zijn hond heeft ze mot met hem... En dat betekend een fysieke agressieve aanvaring.


    haha oja hmm nee dan wordt het idd niks..