• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb Morpheus (pagina 3) en Paian (pagina 8) nog open voor relaties.


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Ik heb Morpheus (pagina 3) en Paian (pagina 8) nog open voor relaties.


    Ik denk dat Morpheus en Michael het niet echt met elkaar kunnen vinden, ook gezien ze beide koppig zijn. Maar misschien ziet hij wel dat het niet goed met haar gaat en vind hij dat niet prettig bij mensen, dus dan zou hij miss wel zich met haar gaan bemoeien.

    Ik denk dat Michael en Paian het wel met elkaar kunnen vinden. Michael vind het in ieder geval fijn dat de jongen betrouwbaar is, net als hem open is en ik denk dat hij hem ook wel respecteert gezien het een serieus persoon is. Ik denk dat Michael miss soms wel kan geholpen worden door Paian zijn kracht, gezien hij wel vaker stress heeft en ook emotionele pijn. Al zal hij niet snel om hulp vragen en hier meer zelf in blijven zitten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Ik denk dat Morpheus en Michael het niet echt met elkaar kunnen vinden, ook gezien ze beide koppig zijn. Maar misschien ziet hij wel dat het niet goed met haar gaat en vind hij dat niet prettig bij mensen, dus dan zou hij miss wel zich met haar gaan bemoeien.

    Ik denk dat Michael en Paian het wel met elkaar kunnen vinden. Michael vind het in ieder geval fijn dat de jongen betrouwbaar is, net als hem open is en ik denk dat hij hem ook wel respecteert gezien het een serieus persoon is. Ik denk dat Michael miss soms wel kan geholpen worden door Paian zijn kracht, gezien hij wel vaker stress heeft en ook emotionele pijn. Al zal hij niet snel om hulp vragen en hier meer zelf in blijven zitten.


    Michael en Morpheus: Michael is vrienden met Tim, maar Morpheus en Tim kunnen niet met elkaar over weg en ontwijken elkaar. en als Michaels relatie met Tim al lastig is doordat ze beide botsen kan hij misschien voorzichtig zijn in zijn omgang met haar en meer met haar omgaat als hij en Tim weer eens gebotst zijn.
    Dat hij haar wilt helpen is lief, maar dat zal zij niet zo zien zitten. Ze is nogal paranoïde en zou waarschijnlijk bang zijn dat hij van haar verslaving af weet.

    Michael en Paian:
    Beide hebben overeenkomsten (hun seksualiteit, beide wezen), maar ze komen van hele andere kanten en culturen. Misschien dat het een leuk idee is als die twee een relatie hebben of elkaar leuk vinden. Paian is een openboek en zou er geen probleem mee hebben dat Michael zijn gedachten leest en Michael zou misschien minder moeite hebben om Paian hem te laten helpen. Terwijl Michael Paian ook kan helpen, als hij kwaad of gefrustreerd is. Paian is iemand die soms veel te veel pijn van andere in zich op neemt en Michael kan dat aan zijn gedachten herkennen. Verder zou het serieuze van Paian weer goed kunnen zijn voor Michael.
    Wat misschien lastig zou zijn is dat Michael de relatie misschien geheim zou willen houden en Paian zou dat voor hem doen, maar het niet fantastisch vinden.
    (het is maar een idee,
    ik wil denk ik zoiezo doen dat Paian Michael leuk vind simpel weg omdat ik denk dat hij dat ook zou vinden. Als Michael weer eens koppig of eigenwijs zou doen dan zou Paian liefdevol glimlachen en met zijn hoofdschudden of zijn ogen draaien en als hij gestrest was zou hij die negatieve energie weg halen zonder iets te zeggen aangezien hij weet dat Michael een privé persoon is die daar liever niet over praat).

    Sorry dat het lang is ik kreeg ineens een idee.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:33 ]


    Carpe Noctem

    Idd, dat van Michael en Morpheus kan wel ja. Dat hij ook sneller bij haar komt omdat hij toch bij iemand wil zijn, als Tim & Michael gebotst zijn.
    Dus een beetje wisselvallige relatie lijkt me.

    Das wel leuk idd, dat ze elkaar leuk vinden. Al loopt Michael denk ik niet te hard van stapel, maar hij vind de jongen zeker interessant. Hij zou igg niet zo snel bekend maken als ze een relatie net zouden krijgen. Hij zal af en toe Paian wel zeggen dat i voorzichtig moet zijn met zijn krachten, gezien hij er zelf anders aan onderdoor gaat. Good idea.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Idd, dat van Michael en Morpheus kan wel ja. Dat hij ook sneller bij haar komt omdat hij toch bij iemand wil zijn, als Tim & Michael gebotst zijn.
    Dus een beetje wisselvallige relatie lijkt me.

    Das wel leuk idd, dat ze elkaar leuk vinden. Al loopt Michael denk ik niet te hard van stapel, maar hij vind de jongen zeker interessant. Hij zou igg niet zo snel bekend maken als ze een relatie net zouden krijgen. Hij zal af en toe Paian wel zeggen dat i voorzichtig moet zijn met zijn krachten, gezien hij er zelf anders aan onderdoor gaat. Good idea.


    Dus misschien een voorzichtige beginnende relatie of vinden ze elkaar alleen erg leuk en weten ze dit van elkaar?


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Dus misschien een voorzichtige beginnende relatie of vinden ze elkaar alleen erg leuk en weten ze dit van elkaar?


    Doe maar dat ze echt net een -voorzichtig beginnende- relatie hebben :')

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zoek nog vrienden, vijanden of anders voor Shayne c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    Ik zoek nog vrienden, vijanden of anders voor Shayne c:


    Morpheus 3 en Paian 8, misschien?

    Eerste reactie op Shayne bowchickabowwow!!

    Paian en Shayne lijken best op elkaar, maar Shayne is iets eigenweiser en nieuwsgieriger denk ik .

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:51 ]


    Carpe Noctem

    Triskele schreef:
    Ik zoek nog vrienden, vijanden of anders voor Shayne c:


    Ik heb Lloyd?
    - Ik denk echter dat zee heel erg zouden botsen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 18:22 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asgardian schreef:
    (...)

    Ik heb Lloyd?
    - Ik denk echter dat zee heel erg zouden botsen.


    Is het misschien een leuk idee om iets met Lyod en Paian te doen? Ze hebben tegenovergestelde krachten.


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Is het misschien een leuk idee om iets met Lyod en Paian te doen? Ze hebben tegenovergestelde krachten.


    Ja, inderdaad! Heb je iets in gedachten?
    - Ik zal even naar hem kijken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    miss een ideetje: T kan ook een keertje gebeuren dat Lloyd zijn krachten weer even uittest op Michael, maar dat dat misgaat waardoor hij te veel pijn krijgt en Lloyd Paian moet vragen om te ingrijpen x)


    Aan niets denken is ook denken.

    Triskele schreef:
    Ik zoek nog vrienden, vijanden of anders voor Shayne c:


    Misschien kunnen Shayne en Tim vrienden zijn?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Misschien kunnen Shayne en Tim vrienden zijn?


    Is Paian en Tim een idee qua vriendschap? (Hij staat op 8)


    Carpe Noctem

    Een erg late MT :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."