• We hadden afgesproken dat ik benodigdheden etc zou doen en zij de resultaten en de rest zouden we verdelen. Nou ik was klaar en zij snapte de hele shitzooi berekening niet, nou dus ik dat ook doen en er moest nog een hele discussie bij, dus ik gooide dat bij de resultaten. Het moet vandaag ingeleverd worden en zij zou de evaluatie schrijven en ik word hier zo pissed van, maar zelfs dát is zelfs niet af en in een half uur heeft ze alleen mijn dingen bij elkaar gevoegd in één document en godsiedorie hier kan ik niet tegen.

    Ik ben echt iemand die alles op tijd doet en nu wilt ze het op school printen en ik word hier me toch een partij geïrriteerd van.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik snap dat. Een vriend en ik hadden al afgesproken dat we het verslag zondagavond af zouden hebben en het moet woensdag binnen, en we schrijven het in een google docs samen. Dat werkt gelukkig allemaal prima, maar ik vrees voor de andere verslagen waarin we met meerdere personen gaan moeten werken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou serieus het verslag inleveren met alleen je eigen naam.


    Pretty is just a pretty word.

    Volgende keer dus alleen gaan doen. Ik doe het ook nooit samen en dan gaat het veel beter. Ik weiger het samen te doen.

    En ja, alleen jouw naam neerzetten.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 10:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gewoon afmaken die handel en je eigen naam erop zetten. Zij heeft niks gedaan dus ze verdiend het recht niet te zeggen dat het ook haar verslag is.