• Daaames en heren Quizletters en fans, vandaag is een bijzondere dag, want onze geliefde Emma ofwel Krull is vandaag jarig!

    Van harte gefeliciteerd, en ik hoop dat je een geweldigleuke dag hebt!
    Je bent echt heel gezellig, en ik ben blij dat je hier al zo lang bent, mogen er nog veeeeele jaren volgen ^^
    Veel plezier met wat je gaat doen vandaag, en ik hoop dat alles een beetje meezit! Een prachtige dag toegewenst! Voor iedereen is er mooie taart, in een thema dat goed bij je past.
    Gefeliciteerd!!!

    *Geeft je een ingepakt cadeautje in de vorm van een oranje haaknaald met 4.0 erop met paars pakpapier* Alsjeblieeeft *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Krull schreef:
    Wat betreft 'dat alles goed met je gaat'.. daar moet ik toch even op inhaken (hahaha..)


    Noem me een verschrikkelijk mens, maar het woord 'inhaken' is wel geweldig uit jouw mond :')
    Ik hoop dat je wel kan genieten van vandaag. Zie het maar zo, het is tenminste niet je mond, want nu kan je nog steeds taart eten :3 Have a happy birthday!

    Van harte gefeliciteerd Emma!

    OakenshieId schreef:
    Gefeliciteerd, Emma! Maak er een mooie dag van! (:


    The truth is out there.

    Gelukkige verjaardag! *O*


    What would Emma do?

    Happy birthday! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ahá, ik was al bang dat er nog geen verjaardagstopic was, maar gelukkig toch wel. Nogmaals van harte gefeliciteerd, Emma! Ik hoop dat je ondanks die voet in het verband een heel fijne dag hebt, dat je uitge-brei-d feest kunt vieren en dat je veel cadeautjes aan de haak slaat. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Van harte gefeliciteerd!! (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    gefeliciteerd met je verjaardag.


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Square schreef:
    Ahá, ik was al bang dat er nog geen verjaardagstopic was, maar gelukkig toch wel. Nogmaals van harte gefeliciteerd, Emma! Ik hoop dat je ondanks die voet in het verband een heel fijne dag hebt, dat je uitge-brei-d feest kunt vieren en dat je veel cadeautjes aan de haak slaat. *O*

    Hahahaha

    Gelukkige verjaardag, lieve Emma. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd lieve naamgenoot!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik had het vandaag al eens gezegd, maar doe het gewoon nog een keertje!
    Gelukkige verjaardag Emma!!!! *O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd, u bent echt jarig! ;D beterschap met die teen, dit is echt naar.

    toen ik 8 was heb ik mijn teennagel er a la gestapo uit moeten laten trekken in de Filipijnen omdat ik er een vaas op heb laten vallen. Needless to say ging dat gepaard met veel gejank en doe ik dat nooit weer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gefeliciteerd! *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Van harte gefeliciteerd!! *O*


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'