• Naar aanleiding van dit topic, leek het me wel een goed idee om aan jullie te vragen of jullie meedoen aan het eerbetoon voor de slachtoffers van de aanslagen in Brussel.
    Je moet alleen maar een kaarsje voor je deur zetten om 19uur deze avond, uit respect voor de slachtoffers en hun nabestaanden.
    Hier kan men de link vinden van het evenement op facebook. Ik probeer het massaal te delen zodat er vele kaarsen buiten komen te staan aangezien ik het wel een mooi initiatief vind.
    Daarom dat ik me afvroeg wie er mee gaat doen aan deze actie.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 14:47 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat ik het evenement niet kan delen omdat het privé is.
    Het evenement zelf heet "Liefde overwint ALLES, haat verliest ALLES"
    En als uitleg staat er dan bij

    Zet een kaarsje voor je deur en laat zien dat terrorisme ons niet klein krijgt!!! Laat ons met liefde voor elkaar overwinnen en laat onze steun aan de slachtoffers groots worden!

    Dus moest je dat evenement voorbij zien komen, laat het dan zeker een keertje rond gaan. (:
    Ik ben zelf niet de bedenker maar aangezien ik het echt wel een mooi gebaar vind naar de slachtoffers toe, hoop ik dat er veel mensen deel gaan nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Boettgeri schreef:
    Oh dat wil ik zeker doen. Dat vind in een heel mooi gebaar. (:


    Dank je om mij uit te nodigen. (: Ik heb anderen ook uitgenodigd. Ik hoop dat dan heel Leuven/ België belicht zal worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dank je om mij uit te nodigen. (: Ik heb anderen ook uitgenodigd. Ik hoop dat dan heel Leuven/ België belicht zal worden.

    Ik hoop het ook. Al vrees ik er een klein beetje voor. Er zouden al over de 6000 mensen zijn die mee doen maar dat is naar mijn mening lang niet genoeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook. Al vrees ik er een klein beetje voor. Er zouden al over de 6000 mensen zijn die mee doen maar dat is naar mijn mening lang niet genoeg.


    Ik vrees er ook wel voor eerlijk gezegd.. Niet iedereen zit op FB en het is ook niet zo heel erg nationaal benaderd. Maar het is wel een mooi initiatief in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hé, ik heb een evenement met een andere titel gezien, maar wel met exact hetzelfde doel. (En het is niet privé)
    Even gezocht en het heet: Lets Burn a Candle!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Hé, ik heb een evenement met een andere titel gezien, maar wel met exact hetzelfde doel. (En het is niet privé)
    Even gezocht en het heet: Lets Burn a Candle!

    YES! :'D
    Ja, ook daar doe ik aan mee nu. Bedankt voor het speurwerk trouwens.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga meedoen!


    Happy Birthday my Potter!

    Hij staat buiten (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Hij staat buiten (:


    Bij mij ook c:


    Happy Birthday my Potter!

    Een vriendin komt over een uurtje langs en zij neemt lucifers mee, dus dan ga ik ook een kaarsje branden. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wij hebben er ook een aan staan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Happy Birthday my Potter!

    Hier staan er nu twee kaarsjes op de oprit en er staan er twee bij ons binnen op de tafel.




    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom alleen voor Brussel? Waarom niet voor Turkije, Frankrijk, etc. Daar zijn ook terroristische aanslagen gepleegd recentelijk. De hele wereld is fucked up. Niet alleen Brussel.


    Some people are art and do art at the same time

    Lewie schreef:
    Waarom alleen voor Brussel? Waarom niet voor Turkije, Frankrijk, etc. Daar zijn ook terroristische aanslagen gepleegd recentelijk. De hele wereld is fucked up. Niet alleen Brussel.


    Als het je zo enorm stoort, steek je een kaars aan voor de hele wereld. Niet?


    Heaven is a place that we all have