• Ja ja, ga hier lekker los over de vals zingende mensen!
    Misschien vindt jij die persoon die niet door is wel goed en vindt je het niet eerlijk dat hij niet door ging, schreeuw het uit! Geef je mening en doe lekker mee met lachen!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow... wat een raar kind

    Ze heeft wel gelijk dat het om kijkcijfers gaat eigenlijk :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ze heeft wel gelijk dat het om kijkcijfers gaat eigenlijk :'D

    Ja maarja dat weet je als je meedoet :')
    Haar reacties sloegen nergens op hahah

    Ik kijk dit programma eigenlijk nooit omdat ik me gewoon schaam voor mensen soms

    Ik weet niet of ze al voorbij is gekomen, want ik kijk niet, maar ik ken Laura. Ze steekt haar middelvingers op naar de jury and stuff, maar is verbazingwekkend gezien wel door. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ken er ook 2 die mee doen, Dylan en Jorik. Jorik is de broer van mijn beste vriendin... maar heb ze nog niet langs zien komen, alleen Dylan tussendoor in van die kleine stukjes.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hebben we er allemaal weer zin in ...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ga vanavond (als ik het niet vergeet om op mijn mob naar Q reacties te sturen) meedoen met kijken. ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yeees, zin an!


    Caution first, always.

    Philip schreef:
    Ik ga vanavond (als ik het niet vergeet om op mijn mob naar Q reacties te sturen) meedoen met kijken. ^^.


    ik heb mn laptop er maar bij gepakt, want op mijn mobiel vergeet ik telkens de pagina te vernieuwen (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    GodOfMischief schreef:
    (...)

    ik heb mn laptop er maar bij gepakt, want op mijn mobiel vergeet ik telkens de pagina te vernieuwen (;


    haha wish me luck I guess then c': Ik denk niet dat ze het gaan pikken als ik met de laptop op schoot ga zitten. gehehhe. Maar ik zou proberen de refresh knop dood te klikken. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh wauw ik wist niet eens dat dit topic bestond.

    Maar goed ik zit er al helemaal klaar voor, dit wordt lachen .


    I just wanna watch you when you take it off

    lUcOzAdE schreef:
    Oh wauw ik wist niet eens dat dit topic bestond.

    Maar goed ik zit er al helemaal klaar voor, dit wordt lachen .


    vanaf de eerste aflevering is dit topic er al en worden er elke keer weer mensen uitgelachen, mensen geprezen, reactie gifjes op de zangkwaliteiten. Kortom, we hebben veel lol gehad hier tot nu toe en je hebt zeker wat gemist.. :P


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Toch heb ik vorige week Betty vreselijk gemist. :c


    Caution first, always.

    Enige reacties van Ramona of als ik haar naam herinner met haar prachtige cover van Jar Of Hearts