• Afgelopen januari is mijn laptop kapot gegaan. Ik wilde hem open maken maar omdat mijn laptop scherm heel dun is kwam er een barst in, ik had touchscreen op mijn laptop met als resultaat dat het scherm op hol sloeg. Een nieuw scherm kost 999,99 euro en zo duur was mijn laptop niet eens. Er zat dus niks anders op dan een nieuwe laptop kopen. We hadden het terug gevraagd aan de verzekering maar ik krijg niks ervan terug.
    Zelf werk ik niet, ik heb het wel lang gedaan maar op dit moment heb ik het te druk met sport en school dat ik er geen tijd voor heb. Hierdoor heb ik ook geen geld voor een laptop. Omdat ik wel een laptop nodig heb voor school hadden mijn oduers beloofd een nieuwe laptop te kopen voor mij als vervroegd verjaardagscadeau. Alleen mijn ouders hebben hier niet zoveel haast mee want ze hebben nog niet eens verdiept in een nieuwe laptop.
    Als tijdeljk alternatief werk ik niet met een tablet met een bijgekocht toetsenbord, alleen dit werkt voor geen meter. Als ik iets wil printen met ik het altijd eerst door sturen naar een computer en daar nog alles aanpassen omdat mijn bestanden altijd verschuiven. Nu heeft mijn shift knop het ook nog een begeven op het toetsenbord waardoor ik eigenlijk nog meer gefrustreerd ben en nog meer verlang naar mijn laptop.
    Al met al ben ik heel erg gefrustreerd en geirriteerd.
    Oke, doei.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb je geen spaargeld opgebouwd met het inkomen van je oude bijbaan?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Heb je geen spaargeld opgebouwd met het inkomen van je oude bijbaan?


    Ik verdiende met mijn oude bijbaan bijna niks. Ik werkte maar twee uur per week.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow, terwijl ik dit bericht las, voelde ik je frustratie gewoon doorkomen (; Ben blij dat de enige laptopfrustratie die ik had was dat mijn laptop random uitviel omdat hij geen batterij meer had en op stroom werkte en de voeding het niet meer fatsoenlijk deed XD
    Iig: ik vind het echt heel erg rot voor je en ik hoop dat je toch snel weer een nieuwe laptop hebt^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zou gewoon afwachten tot je ouders een computer hebben gekocht voor je. Je kan nu verder werken op je tablet...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Als ik jou was zou ik gewoon een laptop uitzoeken en zeuren tot je ouders het kopen..


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon een laptop uitzoeken en zeuren tot je ouders het kopen..

    Dit is mijn tactiek. Succes.


    Some people are art and do art at the same time

    Charbonneau schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon een laptop uitzoeken en zeuren tot je ouders het kopen..


    Dit is dus exact wat ik gedaan zou hebben. Of vraag je ouders of jullie samen naar een laptop kunnen kijken? Dan beseffen ze zich misschien dat er enigszins haast bij is...
    Succes in ieder geval en ik hoop voor je dat je snel een nieuwe laptop hebt x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.