• Zodra ik gisteren mijn username mocht veranderen heb ik dat gedaan, en ik ben er heel blij mee. Niet per se omdat ik de naam Firan nu helemaal het einde vind, maar omdat ik van dit personage houd. Firan is de persoon waar mijn hoofdpersonage een crush op heeft. En stiekem ben ik er heel trots op dat ik hun lijn in mijn verhaal heb verwerkt, ondanks dat iedereen in mijn omgeving een 'zou je dit wel doen' houding heeft als ik erover vertel.

    Anyway, om dit topic nog een beetje interessant te houden: Kennen jullie het gevoel van een trots of liefde voor een zelfverzonnen personage, in de zin dat je er tegen iedereen over wil vertellen, terwijl het eigenlijk niemand ook maar iets kan schelen?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tabai schreef:
    (...)

    ECHT wie was jij dan?!?

    Yentl, maar ik was er pas bij The Reunion bijgekomen en heb die andere gewoon meegevolgd zonder speler :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Yentl, maar ik was er pas bij The Reunion bijgekomen en heb die andere gewoon meegevolgd zonder speler :')


    Oooohh ja ik ken jou nog! Je reageerde af en toe ook random bij de eerste rpg en dat vond ik altijd zo leuk


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb ook een grote liefde voor mijn personage William (met name zijn droge humor). Al mag Calum er ook wel zijn. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nerwen schreef:
    Jaaa, vooral als je de character development beter uit kan breiden omdat je de gevoelens van het personage beter begrijpt. Alsof je helemaal op één lijn zit met diegene. (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke naam en als personage, ja Nikolaj :') Ik heb dat personage af verklaard op een wordcount van 7418 woorden, ondertussen ben ik er weer mee bezig en aan het sleutelen aan niet uitgeschreven dingen, hij was duidelijk dus nog niet klaar :'D Die was voor een RPG :3

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 11:04 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lily_Evans schreef:
    Jap. I usually kill them though, my favs :W

    RIP Sebas, Kyoko, Quinn??? en al die anderen die nog vermoord gaan worden.

    *Mary en Evi.
    En personage wat nog dood moet in mijn nieuwste verhaal... Maar daar moet de spanning nog opgebouwd worden, dus ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    *Mary en Evi.
    En personage wat nog dood moet in mijn nieuwste verhaal... Maar daar moet de spanning nog opgebouwd worden, dus ^^


    Altijd eerst zo'n 50K aan verhaal voor één van mijn favs doodgaat is mijn ongeschreven "regel". Dan weet je zeker dat je lezers toch minimaal een beetje gehecht geraakt zijn aan het personage dat je vervolgens bruut aan het einde van zijn/haar leven laat komen. Simpelweg omdat je van het personage houdt ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Altijd eerst zo'n 50K aan verhaal voor één van mijn favs doodgaat is mijn ongeschreven "regel". Dan weet je zeker dat je lezers toch minimaal een beetje gehecht geraakt zijn aan het personage dat je vervolgens bruut aan het einde van zijn/haar leven laat komen. Simpelweg omdat je van het personage houdt ^^

    Och, ik heb de proloog pas af, ben nu bezig met een ander verhaal, daar gaat gelukkig niemand dood. Maar het is een van de hoofdpersonages, dus dat wordt zeker tears en sadfaces :W


    Deep inside, I've never felt alive

    ??? Hoe laten jullie je personages doodgaan dan, ik zou dat echt niet over m'n hart kunnen krijgen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    I love all my children. (flower)
    Ik heb ook al eens een naam van mijn characters als username genomen.
    Ik heb onlangs trouwens een sideblog op tumblr gemaakt waar ik zelfgemaakte edits op zet en text posts reblog die in hun character passen.

    En ik ben stiekem benieuwd wat je met je character's verhaallijn gedaan hebt. (cat)


    If I were once a planet, you were the axis

    Standal schreef:
    ??? Hoe laten jullie je personages doodgaan dan, ik zou dat echt niet over m'n hart kunnen krijgen.

    We don't kill them, they just die. :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Kestrel schreef:
    (...)
    We don't kill them, they just die. :')



    Dramatic-gasp.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Dramatic-gasp.

    Nee, sommige personages hebben echt een eigen wil, vind ik. Persoonlijk kan ik er dan zelf weinig aan veranderen, zelfs als ik de schrijver ben.


    If I were once a planet, you were the axis

    Kestrel schreef:
    (...)
    Nee, sommige personages hebben echt een eigen wil, vind ik. Persoonlijk kan ik er dan zelf weinig aan veranderen, zelfs als ik de schrijver ben.

    En ik sta dan ook niet in voor de eventuele trauma als mijn personages besluit een dissectie te doen op een levende vrouw. (Yeah that happend :'D)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ajin schreef:
    (...)
    En ik sta dan ook niet in voor de eventuele trauma als mijn personages besluit een dissectie te doen op een levende vrouw. (Yeah that happend :'D)

    En ik geloof je daar volledig in. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor de fucked up dingen die mijn personages gedaan hebben. That none of my business, mate.I ain't got nothing to do with that.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 16:22 ]


    If I were once a planet, you were the axis