• Waarom Users met een hoofdletter, dat verdienen jullie :Y)


    Lieve mensen van Quizlet. Ik wil graag even jullie aandacht, want ik heb iets heel belangrijks te vermelden, en te verduidelijken. Er zijn twee Potters hier onder ons.

    JamesPotter. James. JAMES.
    Dit, is Femke.

    ProngsPotter. Prongs. PRONGS
    Dit ben ik, Froukje

    Er is daadwerkelijk een verschil, en ik heb zelfs de verleiding weerstaan om niet dezelfde profielfoto als James te nemen, zodat we nog érgens in verschillen dat een beeetje opvalt. Maar, voor de duidelijkheid. Dit ben ik, en James is Femke. Niet andersom :W


    (Maar, beiden zijn we wel enorm voorstander van Jily, natuurlijk :Y) )
    Natuurlijk pesten we jullie een beetje, maar we zijn echt verschillende mensen.

    Dus, Felicia, je berichtje -dat ik moest sturen van je Bunny- kwam van Prongs, van mij dus. En niet van de arme Femke, die er niets van wist :'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 20:32 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Asher schreef:
    Ben ik de enige die jullie totaal niet door elkaar haalt? Omg I feel awesome.


    Nee hoor, ik haal ze ook nooit door elkaar. Daar ken ik beide al te lang/goed voor ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Dankjulliewel voor de verduidelijking!

    Square schreef:
    Is dit het juiste moment om op te biechten dat ik helemaal in het begin ook een tijdje heb gedacht dat jullie dezelfde persoon waren? (krul)

    Ik zie trouwens wel een tragedie aankomen, op deze manier. Twee actieve Potters en maar één actieve Lily_Evans, volgens mij. Dat kan bijna niet goed aflopen. :'D


    Er is ook een LilyEvans_ o.i.d. ghehe.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Met Jip :'D
    Jullie waren allebei Best bekend, moeilijk taalgebruik en allebei blauw. Nu zou ik ook echt niet weten waarom, maar het was zo :'D


    Oh, volgens mij heb je dat al wel een keer gezegd. Tja, Jip, Inge, in beide zit een i. Had slechter gekund. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahh, duidelijk!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het prachtig. Bij dezen zijn jullie een schip.


    Ja, dat lees je goed. Ik ship jullie niet, jullie zijn gewoon samen een schip. Een boot, weet je wel, maar dan wat groter en met meer versiersels eraan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hahahaha ja ik ben wel een aantal keer voor jou aangezien:'), maar jij volgens mij vaker dan mij.
    Ik was zojuist totaal verbaasd dat ik mijn username in dit topic zag staan en toen pas ging ik het hele bericht lezen :')

    De eerste keer dat ik jouw username zag dacht ik: huh, dit heb ik niet gepost? Ik was heel verbaasd en toen ging ik 'Hallo' tegen je zeggen in je gastenboek :Y)

    Froukje, wist je dat onze eigen namen zelfs ongeveer hetzelfde betekenen?:') this is actually really funny. Ben je er zeker van dat we niet een persoon zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, duidelijk! Doet me herinneren aan Ursa en mijzelf, aangezien haar naam Xanthe is en de mijne Xantha. Onze gezamelijke Q vrienden dachten dat wij ook dezelfde persoon waren, haha :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    JamesPotter schreef:
    Hahahaha ja ik ben wel een aantal keer voor jou aangezien:'), maar jij volgens mij vaker dan mij.
    Ik was zojuist totaal verbaasd dat ik mijn username in dit topic zag staan en toen pas ging ik het hele bericht lezen :')

    De eerste keer dat ik jouw username zag dacht ik: huh, dit heb ik niet gepost? Ik was heel verbaasd en toen ging ik 'Hallo' tegen je zeggen in je gastenboek :Y)

    Froukje, wist je dat onze eigen namen zelfs ongeveer hetzelfde betekenen?:') this is actually really funny. Ben je er zeker van dat we niet een persoon zijn?


    Hahahahah ik zie het :'D Om het dus nóg lastiger te maken XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb er niet eens over nagedacht dat jullie dezelfde persoon konden zijn. Ik ging er gw automatisch van uit dat je Prongs koos als username omdat James al bezet was (x. Ik had echt nog niet zo over nagedacht. Maar ik moet zeggen dat ik ook uitging dat jullie niet vijftien en achttien gelijk konden zijn... (zie jullie leeftijd bij Deatils (': ) Bovendien, Froukje en Femke het lijkt misschien wel op elkaar, maar het klinkt toch allebei totaal anders?

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 16:42 ]


    i wanna die with you once or twice.