• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Wat is dit ik hoor te leren en niet opgekruld en huilend op bed Dear Agony te zingen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Woon je in een flat/apt?


    Jap, de mensen naast, boven en onder mij roken :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mommy schreef:
    we verkopen geen codeïne bij de etos


    Volgens mij is dat alleen nog op recept te krijgen tegenwoordig.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 21:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Anna vorige topic laatste pagina,
    Klinkt me als een goed antwoord, hahaha.


    OTOFT: okeee, ik ga gewoon helemaal niets meer naar binnen werken deze avond. Ik heb avondeten op. Nu is het klaar. Niks meer. Stomme trek. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dan heb je ineens barstende hoofdpijn. Like why this?


    because i knew you, i have been changed for good

    Triskele schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat alleen nog op recept te krijgen tegenwoordig.


    ja.
    mensen vragen er echt 10x per dag naar lol


    i put the fun in funeral

    Bah, mam. Je sigaret stinkt nog erger dan normaal. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mommy schreef:
    (...)

    ja.
    mensen vragen er echt 10x per dag naar lol


    Lol. Het is gewoon een fijn medicijn om te gebruiken in de nacht. Je slaapt dan volledig zonder pijn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Escapism schreef:
    Bah, mam. Je sigaret stinkt nog erger dan normaal. (cat)


    Rookt ze binnen? o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Rookt ze binnen? o.o


    Mijn ouders waren vroeger allebei rokers. Sinds zn hartinfarct mn pa niet meer, en mn ma is ook al heel erg verminderd. Maar juist doordat ze zo erg verminderd is, ruik je iedere sigaret die ze wél opsteekt extra goed. Blegh
    Maar ze hebben altijd al binnen gerookt. Of naja, nu mn ma dan alleen dus nog. In principe moet ik het dus wel normaal zijn, maar de laatste tijd valt de geur me toch steeds vaker op. Helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    note to self: de dag na pasen geven ze bij de deen al hun gratis paasshit weg en als je niet wil eindigen met de niemand-wil-ze-meer-snoepjes krijg je je reet zo vroeg mogelijk die deen binnen voordat de rest van de scholieren doorkrijgen wat er aan de hand is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    note to self: de dag na pasen geven ze bij de deen al hun gratis paasshit weg en als je niet wil eindigen met de niemand-wil-ze-meer-snoepjes krijg je je reet zo vroeg mogelijk die deen binnen voordat de rest van de scholieren doorkrijgen wat er aan de hand is


    wij van de etos verkopen milka paaseitjes voor één euro


    i put the fun in funeral

    Mommy schreef:
    (...)

    wij van de etos verkopen milka paaseitjes voor één euro

    paaseitjes of lepeleitjes, zeer belangrijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Triskele schreef:
    (...)

    Lol. Het is gewoon een fijn medicijn om te gebruiken in de nacht. Je slaapt dan volledig zonder pijn


    codeïne staat onder MR, dus je krijgt dat volgens mij niet zomaar

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 21:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    (...)
    paaseitjes of lepeleitjes, zeer belangrijk


    paaseitjes sorry jip
    maar voor jou kan ik er een extra spaarzegel bij doen


    i put the fun in funeral