• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    never thought I would say this, but omg I love Regina


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijzelf vandaag ziekmelden zou echt zoveel problemen oplossen... dan zou ik wel misschien nog genoeg tijd hebben om te leren... ik ga er toch vanuit dat één keer afwezig zijn geen problemen met zich meebrengt. Vooral omdat ik de opdracht gewoon gemaakt heb.

    Edit: ziek gemeld. Hopelijk problemen daarmee opgelost.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 6:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wachten duurt laaang. Heb geen zin om nu al naar het restaurant te gaan, want dan ben ik veeel te vroeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf. Begin geen gesprek als je t toch niet gaat zeggen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik ben echt niet gezond in mijn hoofd.

    Oh help, morgen is het weer 1 april D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb wicked veel te laat ontdekt(6)

    all i was searching for was me


    i put the fun in funeral

    Kenways schreef:
    Oh help, morgen is het weer 1 april D:

    Overmorgen (:

    Ben benieuwd wat Q dit keer van plan is.

    // ugh, lastig om modellen voor school te regelen. De een heeft zwemmerseczeem, de ander wratten, nog een ander zegt last minute af..

    // ik ga me zo ziekmelden straks. Ik ben echt nog steeds zo misselijk.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 9:00 ]

    Net als ik denk dat ik eindelijk mijn gevoelens begin te veliezen, droom ik over hem. En het was echt zo'n perfecte droom. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niks zeggen, Nik. Niks zeggen. Houd je mond. Houd je stil, hoe boos je ook bent. Dat is het beste. Ze snappen je toch niet...


    Slightly drunk.

    Salamon schreef:
    (...)
    Overmorgen (:

    Ben benieuwd wat Q dit keer van plan is.

    // ugh, lastig om modellen voor school te regelen. De een heeft zwemmerseczeem, de ander wratten, nog een ander zegt last minute af..

    // ik ga me zo ziekmelden straks. Ik ben echt nog steeds zo misselijk.


    Oh lol idd. Het is natuurlijk de 30e vandaag. Jammer, ik had het liever morgen gehad dan x)

    // Mam is blijkbaar nog steeds boos woehoe. Gelukkig zie ik der amper tot vrijdag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Die slaap had ik echt even nodig. En we hebben nu ook voor mijn zus kunnen zingen en als ik straks hard aan de slag ga en mijn tijdlijn afkrijg, kan ik vanavond naar mijn vader. Geen idee wat de consequenties bij het vak waar ik mij voor ziek heb gemeld gaan zijn, maar ik ben voor nu nog even heel blij dat ik dat gedaan heb.


    Happy Birthday my Potter!

    Um friends? Hello?
    Fijn dat jullie me straal voorbij lopen en met z'n tweeën gaan zitten terwijl ik toch duidelijk aan een plek voor drie ben gaan zitten...

    // Stalker? Het is echt creepy als ik iedere keer bij mijn pageviews kijk en jou minstens 2 keer per dag zie kijken naar mijn profiel :')

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 10:01 ]

    Joehoe, motivatie voor uit bed gaan en school, waar zijn jullie? :'D

    //

    8000 pageviews. Moet ik me bang voelen of moet dit gevierd worden? :'D

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 10:04 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."