• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Kenways schreef:
    (...)

    Dankje c: Ik loop er nu geloof ik al 2 jaar mee dat ik eens hulp zou moeten zoeken, althans, ik hoor het al zolang aan van anderen (GGD included), dus het wordt misschien maar eens hoog tijd. Ik heb alleen het idee dat ik de arme man lastig val met allerlei zaken waar hij toch niks mee kan en tja, daar heeft niemand weer iets aan :')


    Good Luck Wendy. Ik zal er niet fysiek bij zijn, maar in gedachte ben ik bij je ;3

    //

    Nine lashes in a nutshell:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ugh FACTS why you do this


    kindness is never a burden.

    Bijna klaar..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hopelijk werkt het...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben ook echt een nietsnut.

    //

    Ik ga maar slapen, en bereid me alvast voor op de teleurstelling van slechte cijfers.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 0:46 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En dan zit je lekker oncharmant te huilen :']
    killmenow


    because i knew you, i have been changed for good

    Als de paniekaanvallen zouden stoppen, zou dat echt heel fijn zijn. Iig tot ik mijn presentatie, tentamen en opdracht heb gedaan. Daarna mag ik wel weer even instorten voor een dagje.


    Happy Birthday my Potter!

    omygod het kostte me like een dag om de Nederlandse vertaling van armor te vinden. Dit gaat niet goed >.>


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, Trump is echt gestoord. Homohuwelijk afschaffen en nu ook abortus illegaal maken en de vrouw straffen als ze het toch doet. Wat wil hij doen met alle ongewenste kinderen? Weeshuizen bouwen en ze daar in gooien?

    Vandaag de hele dag in bed blijven want opstaan is al teveel gevraagd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I caught a bad case of the feels for someone over 8K km away >:


    because i knew you, i have been changed for good

    Eindelijk beter weer dit weekend. Ook eens tijd dat ik verder schrijf aan m'n verhaal...

    Ugh ik ben echt misselijk van de zenuwen. Ik ben echt bang dat ik straks ga kotsen


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga dit economie tentamen verkloten zoals ik tot nu toe alle toetsen heb verkloot lewl


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lily_Evans schreef:
    Ugh ik ben echt misselijk van de zenuwen. Ik ben echt bang dat ik straks ga kotsen

    Adem in, adem uit en herhaal tegen jezelf "ik kan het".
    Niet te veel nadenken.