• Hoi mensjes, ik heb een nieuwe spel. Beoordeel iemand profiel foto, maar dan niet met cijfers maar met woorden. De meeste van jullie kennen het verschijngelijk wel, dat je iemand profiel foto moet beoordelen door een cijfer te geven, maar deze is iets anders. Het is de bedoeling iemand te omschrijven met met één woord. Jij kan kiezen tussen: raar, kwaadaardig, schattig, verleidelijk, grappig en sexy.
    Wat vind jij van die profiel foto.

    voorbeeld. Als er boven je ene profiel foto, met erop: Een gitaar in het water dan profiteer je maar. met de woorden. Raar, kwaadaardig, schattig, verleidelijk, grappig, of Sexy.


    veel succes!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:53 ]


    nobody say it was easy

    Grappig want het doet me aan de speler denken whoops...


    obsessive rage

    Cute :3


    What's meant to be will find it's way

    Cute (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 15:59 ]

    Sexy xDD


    obsessive rage

    Kwaadaardig


    i wanna die with you once or twice.

    Schattig

    Verleidelijk.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kwaadaardig cx


    obsessive rage

    grappig


    plulululu

    kippensoep schreef:
    Hoi mensjes, ik heb een nieuwe spel. Beoordeel iemand profiel foto, maar dan niet met cijfers maar met woorden. De meeste van jullie kennen het verschijngelijk wel, dat je iemand profiel foto moet beoordelen door een cijfer te geven, maar deze is iets anders. Het is de bedoeling iemand te omschrijven met met één woord. Jij kan kiezen tussen: raar, kwaadaardig, schattig, verleidelijk, grappig en sexy.
    Wat vind jij van die profiel foto.

    voorbeeld. Als er boven je ene profiel foto, met erop: Een gitaar in het water dan profiteer je maar. met de woorden. Raar, kwaadaardig, schattig, verleidelijk, grappig, of Sexy.


    veel succes!

    super leuk idee!