• Beste visgenoten,

    In een ver verleden heb ik mijn zwemdiploma's bij een pakje visolie verkregen. Nu heb ik hier natuurlijk niks aan, want ik kan nog steeds niet zwemmen en aaaaaahh Quizlet staat onderwater en ik heb zwemles nodig!!

    Alvast bedankt,

    Een op een houtplank ronddobberende Sluipmoordenaar.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Oh ja dat kan zeker ook. En anders kan ik je altijd nog de schoolslag of de borstcrawl leren. Komt goed. Voor de borstcrawl hoef je enkel te trappelen met je benen en je armen omstebeurt te doen. Je moet ze voor je houden, uitgestrekt en dan omstebeurt eentje door het water halen, richting je heupen waar je eigenlijk doet alsof je je hand uit je zak haalt, en dan steek je hem weer in het water vlak naast je hoofd en beweeg je hem net onder het wateroppervlak tot je arm weer helemaal uit is gestrekt en dan doe je hetzelfde met je andere arm. En dat dan aan één stuk door c:


    Oh eh.. Okay okay ik snap hem denk ik. Omstebeurt met je armen zwaaien, soort van. Okay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Oh eh.. Okay okay ik snap hem denk ik. Omstebeurt met je armen zwaaien, soort van. Okay.


    Ja, als je het letterlijk als een soort molen doet kom je er sowieso ook. Zo ben ik ook begonnen met de borstcrawl serieus, en ik ging sneller dan iedereen BAM


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ja, als je het letterlijk als een soort molen doet kom je er sowieso ook. Zo ben ik ook begonnen met de borstcrawl serieus, en ik ging sneller dan iedereen BAM


    Whahaha that's briliant. Ik weet niet hoe ik het ooit heb geflikt, maar ik heb het gekund x) Geen idee of ik het nog kan eigenlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Whahaha that's briliant. Ik weet niet hoe ik het ooit heb geflikt, maar ik heb het gekund x) Geen idee of ik het nog kan eigenlijk.


    Zwemmen is volgens mij echt bijna niet te verleren. Ik ben alleen niet meer lenig genoeg om alles te kunnen wat ik ooit kon in het water. En ik denk dat ik bij een dubbel balletbeen echt ga verzuipen nu :W


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Zwemmen is volgens mij echt bijna niet te verleren. Ik ben alleen niet meer lenig genoeg om alles te kunnen wat ik ooit kon in het water. En ik denk dat ik bij een dubbel balletbeen echt ga verzuipen nu :W


    Aah das wel jammer
    En eigenlijk zou ik voor de grap dan weer eens moeten gaan zwemmen. Ik zou iig nog een salto vsn de duikplank moeten kunnen hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Aah das wel jammer
    En eigenlijk zou ik voor de grap dan weer eens moeten gaan zwemmen. Ik zou iig nog een salto vsn de duikplank moeten kunnen hehe.


    Ah nice. Duikplanken zijn leuk en zwemmen ook c:


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ah nice. Duikplanken zijn leuk en zwemmen ook c:


    Yush, al ben ik het niet helemaal met het zwemmen eens. Of naja, mini-mij. Ik heb ook maar 2 jaar over mijn C diploma gedaan omdat ik tussentijds ben gekapt omdat ik het echt niet meer leuk vond haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ahah Ik vind die achtergrond nog best leuk eigenlijk lekker vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan