• Ik vroeg me af of deze knop, die je vroeger aan kon vinken, wanneer je een hoofdstuk in bewerkmodus staan had, terug kan worden ingevoerd. Daarmee kon je direct doorgaan naar het volgende hoofdstuk. Sinds die is verdwenen, vind ik het soms heel onhandig om de juiste hoofdstukken terug te vinden via het overzicht. Doorklikken door kladmateriaal die je nooit geactiveerd hebt, is wel iets wat ik handig zou vinden. Maar ook voor als je herschrijft is het handiger, dan hoef je dat nummer niet te onthouden en naast de bal te slaan de helft van de keren. Kan dit dus? En hebben ook jullie hier last van?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 22:50 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wacht, die is weg? Ik gebruik die verre van vaak, maar dat zou inderdaad wel super handig zijn!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, heel graag. Ik heb volgens mij maar een korte periode meegemaakt dat dat kon, maar ik zou het graag terug willen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Patholoog schreef:
    Wacht, die is weg? Ik gebruik die verre van vaak, maar dat zou inderdaad wel super handig zijn!


    Haha, ja al lang hoor. :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Echt, die is weg? Ik had al door dat er iets handig weg was, maar ik wist niet meer welk knopje dat was :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb dat volgens mij nog nooit gebruikt omdat ik alles in Word documenten heb staan en alleen de definitieve versies op Quizlet zet.
    Maar als het mensen helpt, mag het voor mij terug ingevoerd worden. (:


    The soul needs autumn.

    Oh, ik mis dat ook inderdaad. (ik schrijf alleen nog inactief) Volgens mij is die er al niet meer sinds de overstap naar deze lay-out.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oscura schreef:
    Echt, die is weg? Ik had al door dat er iets handig weg was, maar ik wist niet meer welk knopje dat was :'D


    26 - 02 - '16

    Wervelwind schreef:
    Ik heb dat volgens mij nog nooit gebruikt omdat ik alles in Word documenten heb staan en alleen de definitieve versies op Quizlet zet.
    Maar als het mensen helpt, mag het voor mij terug ingevoerd worden. (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Scandal schreef:
    Oh, ik mis dat ook inderdaad. (ik schrijf alleen nog inactief) Volgens mij is die er al niet meer sinds de overstap naar deze lay-out.


    Het is weg sinds de update met de automatische opslagfunctie. Ik dacht eerst dat het er misschien iets mee te maken had, maar dat zal wel niet.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    De knop is terug!

    "Ga na opslaan verder met het volgende hoofdstuk uit deze story "


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury