• Quizlet heeft als traditie om elk jaar een 1 april grap uit te halen bij users. Nou zijn er hier users die al jaren mee gaan en andere die niet zo super lang actief zijn maar ik vroeg mezelf af welke 1 aprilQuizlet grap jullie het leukste vonden?

    Ik vond het jaar dat Rutger beweerde dat Q alleen nog maar voor Quizzen zouden zijn wel leuk en het jaar dat je mensen kon "bannen".


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh ik had er toen nog helemaal niks van meegekregen, maar de verhalen van de Biebergrap (waar ik echt de neiging zou hebben gehad meteen te stoppen heheh) en van het bannen vond ik best geniaal. Maar ik heb het niet meegemaakt. Ik vond het trouwens wel grappig dat een van mijn vrienden hier wel in Fishlet trapte tho XD


    obsessive rage

    Dumbledory schreef:
    Mij is denk ik de biebergrap toch altijd het beste bijgebleven als leuke grap c:


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Het nep bannen was erg geslaagd. De reacties waren toen ook leuk: positieve reacties, daar gaat t mij om.

    De_Krullvis schreef:
    Het nep bannen was erg geslaagd. De reacties waren toen ook leuk: positieve reacties, daar gaat t mij om.


    Die was echt leuk ja. Ik heb laatst het topic er nog van opgezocht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan zelf alleen deze grap herinneren, al was ik wel al lid vorig jaar voor 1 april. :8 Maar ik vond deze grap echt leuk. (yeah) Jammer dat het maar voor 1 dagje was.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    De Biebergrap - hoewel ik die op dat moment totaal niet grappig vond.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mignon schreef:
    Ik ben een echt groentje, dit is mijn eerste april. :'D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!