• Hoii,

    Ik ben bezig met een nieuw verhaal en ik wil graag een cover!

    Ik heb nog geen titel, dus die hoeft er niet op (dus geen tekst)


    Ik heb een klein beetje samengevat waar het over gaat; dit is niet de flaptekst of zoiets.

    Het verhaal gaat over een gezin dat na opgroeien van de kinderen terug gaat naar hun familie in La Push. Mede omdat de zoon in een risico leeftijdscategorie komt en omdat er onrust heerst aan het thuisfront.
    Het wordt een tijd vol conflicten, hun moeder heeft nooit iets gezegd, het is allemaal nieuw en super vreemd en daarnaast komen er ook nog conflicten tussen broer en zus en vriendje - want wie is nu degene die haar mag beschermen?


    Ik heb wat dingen die ik er graag in wil hebben:
    - een wolf (niet eentje die vet woest en angstaanjagend is, daar gaat het verhaal niet over)

    Ik heb deze foto gevonden, die vond ik erg mooi, maar als je iets anders beter kunt gebruiken, mag dat zeker



    Ik heb wat dingen die je erin kunt stoppen, maar dat hoeft niet:
    - maan
    - bos
    - kust
    - bruine (vrouwen) ogen

    De cover die ik gebruik krijgt een vermelding bij de story.

    Laat vooral je creativiteit de loop, dat geeft denk ik de mooiste resultaten!

    Liefs,
    Ashley - Puellae

    Puellae schreef:
    Het enige wat ik wat minder vind is het gezicht, ik vind het nooit zo fijn om 'faceclaims' te gebruiken. Als je dat of weg kunt laten, of alleen (een strookje) ogen kunt doen, lijkt me het heel mooi!


    Ik heb nu het gezicht weggelaten. Alleen ogen kan ook wel, maar ik kreeg met deze foto geen mooi resultaat. Ik zal morgen even verder kijken naar een andere foto van de ogen, maar bij deze vast die zonder het gezicht (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Al een keuze kunnen maken?


    Slightly drunk.

    Als het nog kan zou ik ook wel een poging willen wagen. Zit alleen een beetje met tijd.
    Misschien dat het me vanavond nog lukt...


    Credendo Vides

    Standal schreef:
    Zoiets?



    Ik neig toch wel heel erg naar deze... Ik vind m alleen een beetje licht. Is er een mogelijkheid dat er misschien iets meer contrast kan worden aangebracht? Niet te extreem natuurlijk.

    Ook heb ik twee titels waar ik nog uit wil kiezen, dus kun je die er opzetten (twee versies alsjeblieft, neit twee op een kaft)

    Onweer
    Conflict

    In ieder geval iedereen super bedankt voor de pogingen, kiezen was moeilijk!

    heb je nog een cover nodig of heb je al gekozen?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    als het wel nodig is maak ik er wel een, ik vind t leuk om te doen, maar als het niet meer nodig is...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Als je het leuk vindt, mag het natuurlijk.

    Ik had wel een voorkeur, maar er is neit meer gereageerd.

    Als je er nog een stuurt, neem ik die wel serieus in overweging!

    Hier is mijn cover, maar ik denk niet dat het degene van standal kan overtreffen... Ik vond het in ieder geval leuk om te maken! Hier Ik zou die andere doen, maar kijk er in ieder geval even naar. Ik heb een vraagje, waarmee bewerken jullie je foto's? Ik wil ze heel graag laten overlappen, maar dat lukte voor geen ene meter... Help me!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hermelien_HP schreef:
    Hier is mijn cover, maar ik denk niet dat het degene van standal kan overtreffen... Ik vond het in ieder geval leuk om te maken! Hier Ik zou die andere doen, maar kijk er in ieder geval even naar. Ik heb een vraagje, waarmee bewerken jullie je foto's? Ik wil ze heel graag laten overlappen, maar dat lukte voor geen ene meter... Help me!


    Ik gebruik Paint.net ^^


    obsessive rage

    Okay mijn cover is misschien een beetje duister, maar ik heb ook totaal iets anders geprobeerd te maken dan de rest haha

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 16:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 16:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ugh, afgelopen dagen geen tijd gehad, misschien einde van deze week.


    Credendo Vides

    Incroyable, inderdaad wat duister, maar ik vind hem echt heel cool! Nu maak je me erg aan het twijfelen!!

    Wil je nog een lichtere versie? Want dan probeer ik dat nog (kan niks garanderen helaas omdat de hele cover is gebaseerd op duisternis eigenlijk haha)


    I just caught the wave in your eyes

    Wowie sorry voor het lange wachten! (donker genoeg??)



    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh