• The Ranch, het boerderijtje op de hoek in Texas en het familiebedrijf wat al veertig jaar voor bestaat. Het familiebedrijf heeft een behoorlijke geschiedenis en ze hebben elke dag wel wat te doen, maar wat er binnen in het huis speelt schiet ons natuurlijk onderdoor. Het gezin bestaat uit zes kinderen, jongens en meisjes. Ze hebben een grote familie en dat willen ze graag zo houden, ze groeien op en het liefst hopen ze er op dat het bedrijf weer wordt overgenomen maar in een generatie als deze is het soms nog wel eens lastig om je kinderen te dwingen het enigste pad te volgen wat ze voor je in oog hadden, de toekomst van de boerderij. Welke kinderen jagen hun dromen liever na dan nog een koe te melken en welke kinderen hebben zich overgegeven aan het feit dat dit hun toekomst wordt? En hoe gaat het binnen bij de familie O'Neill en overleven de kinderen het überhaupt wel met elkaar?




    Invullijstje;
    Volledige naam;
    Leeftijd ( 14-20);
    Karaktereigenschappen;
    Uiterlijk;
    Extra;


    Regels;
    Don't be a dick en hou je aan de quizlet regels, we want to have fun en we willen een goedlopende RPG! Als iets je dwars zit, vertel het en we zoeken naar een oplossing.(flower)


    Jongens;
    - Vitas O'Neill • 17 • Mikkeljakson
    - Jakob O'Neill • 15 • Millard
    - Julian O'Neill • 16 • Dalis
    Meisjes;
    - Lauren O'Neill • 19 • malec
    - meisje • dumbledore
    -

    Driehonderd woorden minimaal!!!

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 16:36 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    doe maar een jongen voor mij


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vitas O’Neill


    Volledige naam; Vitas O’Neill


    Leeftijd; Zeventien.
    Karaktereigenschappen;
    -Rebels.
    -Onbetrouwbaar.
    -Charismatisch.
    -Onbetrouwbaar.
    -Vlotte babbel.
    -Hardwerkend.
    -Haat sport.
    -Diepzinnig..
    -Niet vreselijk intelligent, leert beter qua praktijk..
    -Druk.
    -Prikkelbaar.
    -Onbeleefd.
    -Afhankelijk.
    -Grove humor.
    -Egoïstisch. .
    -Eigenwijs.
    Uitgebreid;
    Vitas zit midden in zijn puberteit, hij wilt experimenteren en hij wilt lekker gek doen maar dat gaat lastig op een boerderij waar hij al jaren zijn plicht voldoet. Hij is een harde werker maar met weinig motivatie komt er weinig tot geen voortgang. Zijn leven draait om de boerderij en zijn vader heeft de hoop op zijn broers en zussen gezet, Vitas is alleen erg bezig met zichzelf en kan soms zelfs wat egoïstisch uit de hoek komen ook al is hij niet zo opgegroeid, hij kiest vaak voor hetgene wat voor de hand ligt en wat voor hem voordelig uitkomt. Ook wilt hij graag zijn eigen toekomst tegemoet maar heeft hij daar zeker niet veel hoop in, hij heeft zich al half overgegeven aan het feit dat hij voor altijd op de boerderij blijft.
    Ondanks zijn leeftijdgenoten en de mensen met wie hij omgaat is hij erg laat door de puberteit gegaan, hij schaamt zich er misschien een klein beetje voor en wordt al helemaal gek door zijn lengte. Vitas verdomt het om altijd zo klein te blijven dus ziet hij zeker de voordelen en nadelen van zijn late bebloeming.
    Vitas heeft sinds kort dan ook heuse stemmingswisselingen en zal zich niet zo makkelijk van zijn pad af laten brengen, hij is rebels en laat dat zeker merken. Tuurlijk heeft hij ook zijn onzekerheden maar in een familie zoals hen is dat iets wat je misschien beter niet kan laten merken.
    Vitas is ook echt geen stille jongen en alles behalve betrouwbaar, hij vindt het totaal niet moeilijk om te liegen maar vreselijk moeilijk om geheimen te bewaren, je moet hem dan ook niets vertellen wat hij tegen jou kan gebruiken, because he will.
    Hij is erg druk en ook erg vrolijk meestal, de laatste tijd misschien niet zo erg maar hij is erg spontaan en niet verlegen. Hij deinst nooit terug en zal altijd haantje de voorste wezen.
    Wat hem erg is bij gebracht is perverse humor en hij vindt het dan ook niet erg om wat vieze grappen er in te gooien, het kan ook misschien wel eens op het randje zijn maar daar staat hij bekend om.
    Uiterlijk;
    -Blonde haren.
    -Bleke huid.
    -Scherpe kaaklijn.
    -Geen piercings of tattoo’s.
    -Dikke wenkbrauwen, epileert ze niet en doet er weinig aan.
    -Ruikt naar een gemengde geur van deo en rook.
    -Blauwe ogen.
    -In de puberteit dus zijn stem wisselt vaak van hoog naar laag.
    -1,70m lang.
    -Lange wimpers van nature
    -Makkelijke kledingstijl, erg basic.
    Extra;
          - Houdt van gamen en roken, uitgaan vindt hij wat minder aangezien hij claustrofobisch is.
          - Heeft een hekel aan katten door een of ander incident wat vroeger is gebeurd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje van 19?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een veertienjarig meisje?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja is goed allebei c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Laat maar

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 18:58 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mag ik een zestienjarig meisje of jongen?

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:59 ]


    ''Don’t take life too seriously. Punch it in the face when it needs a good hit. Laugh at it.''


    Lauren • O'Neill



    • Naam
    Lauren × Latijn × Van het laurierblad
    O'Neill × Engels × Familienaam

    • Leeftijd
    Ze is 19 jaar oud

    • Uiterlijk
    [FC: Camila Cabello]
    —Lange donkerbruine haren
    —Bruine ogen
    —Draagt vaak foundation, highlighter, blush, mascara en lippenstift. Soms eyeliner of oogschaduw
    —Haar haren hebben lichte krul
    —Licht verkleurde huid

    —Draagt vaak kleding die in de mode is
    —Heeft tattoeages; De hand van Fatima, in haar zij. Het betekend geduld, loyaliteit en geluk. Drie raven op haar linkerschouderblad. Een soort van Henna op haar rechterhand, alleen dan dus als tattoeage en nog Stay Strong op haar linkerpols
    —1 meter en 57centimeter lang,
    —Heeft op de zijkant van haar linker bovenbeen een paar kleine brandwonden van het kamperen met vrienden en het kampvuur ging nogal fout
    —Niet dik, maar ook niet echt dun


    • Innerlijk
    Positieve eigenschappen
    —Loyaal
    —Intelligent
    —Geduldig
    —Druk
    —Grappig
    —Moedig

    Negatieve eigenschappen
    —Sluw
    —Ambitieus
    —Kort lontje
    —Sarcastisch
    —Roekeloos
    —Arrogant

    • Extra

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 15:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dalis schreef:
    Mag ik een zestienjarig meisje of jongen?


    Ja sure, wat wil je zelf het liefst? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    (...)

    Ja sure, wat wil je zelf het liefst? c;


    Wat voor jou het beste past :)

    Wil iedereen zijn rol afmaken? En @Dalis een jongen het liefst c; en de rol hoeft niet heel uitgebreid heb gewoon zin om te rpgen :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja, ik ga zo beginnen


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Ja, ik ga zo beginnen


    toppertje


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JAKOB "JAKE" ALEXANDER O'NEILL


    Leeftijd
    15 jaar
    Karaktereigenschappen
    slim, sluw, economisch, zakelijk, spottend, volwassen voor zijn leeftijd
    Uiterlijk
    Extra

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 19:34 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Julian Leo O'Neill


    "I read the rules before i break them"




    • Naam •
    Julian • Latijns • jeugdig
    Leo • Latijns • leeuw
    O'Neill • Engels • Familienaam


    • Leeftijd •
    16 ••• 10 februari ••• Waterman

    • Karakter •

    * Mood-swings
    * Intelligent
    * Leider
    * Sarcastisch
    * Rebels

    Julian is niet meteen de braafste. Hij houdt ervan om dingen te doen die hij eigenlijk niet mag doen. Ook laat hij zich helemaal niet doen. Niemand moet hem vertellen wat hij mag en niet mag of wat hij moet doen. Toch kan hij soms ook wel eens een aangename jongen zijn als hij een goede dag heeft.

    • Uiterlijk •

    * Haarkleur — Bruin
    * Huidskleur — getinte huid
    * Piercings — geen
    * Tattoo's — geen
    * Oogkleur — blauw
    * Lengte — 1m69

    • Extra •

    * likes — Uitgaan

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 10:55 ]