• The Ranch, het boerderijtje op de hoek in Texas en het familiebedrijf wat al veertig jaar voor bestaat. Het familiebedrijf heeft een behoorlijke geschiedenis en ze hebben elke dag wel wat te doen, maar wat er binnen in het huis speelt schiet ons natuurlijk onderdoor. Het gezin bestaat uit zes kinderen, jongens en meisjes. Ze hebben een grote familie en dat willen ze graag zo houden, ze groeien op en het liefst hopen ze er op dat het bedrijf weer wordt overgenomen maar in een generatie als deze is het soms nog wel eens lastig om je kinderen te dwingen het enigste pad te volgen wat ze voor je in oog hadden, de toekomst van de boerderij. Welke kinderen jagen hun dromen liever na dan nog een koe te melken en welke kinderen hebben zich overgegeven aan het feit dat dit hun toekomst wordt? En hoe gaat het binnen bij de familie O'Neill en overleven de kinderen het überhaupt wel met elkaar?




    Invullijstje;
    Volledige naam;
    Leeftijd ( 14-20);
    Karaktereigenschappen;
    Uiterlijk;
    Extra;


    Regels;
    Don't be a dick en hou je aan de quizlet regels, we want to have fun en we willen een goedlopende RPG! Als iets je dwars zit, vertel het en we zoeken naar een oplossing.(flower)


    Jongens;
    - Vitas O'Neill • 17 • Mikkeljakson
    - Jakob O'Neill • 15 • Millard
    - Julian O'Neill • 16 • Dalis
    Meisjes;
    - Lauren O'Neill • 19 • malec
    - meisje • dumbledore
    -

    Driehonderd woorden minimaal!!!

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 16:36 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Malec -> Oneira


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Volledige naam; Ellis "Lizz" Caithlin O'Neill
    Leeftijd ( 14-20); 18 jaar
    Karaktereigenschappen;


    Ellis lijkt op het eerste gezicht het braafste meisje van het gezin. Ze heeft manieren en is altijd beleefd. Ze heeft een kalme en vriendelijke uitstraling en kan dit ook zeker zijn. Alleen moet ze je dan wel mogen en een goede dag hebben, anders is vriendelijkheid en kalmte ver te zoeken. Ellis doet erg haar best om gemogen te worden, waardoor status erg belangrijk voor haar is. Ze steekt haar handen uit op de boerderij, ze weet wat slijmen is bij de docenten en ze leert hard, zodat ze goede cijfers haalt op school. Naar haar broers en zussen kan ze soms nogal scherp uit de hoek komen. Ze is niet bang om haar mening hardop te zeggen en neemt kwetsende woorden nooit terug. Simpelweg omdat ze excuses aanbieden zwak vindt. Daarnaast vindt ze dat ze altijd gelijk heeft. Dat is de vastberadenheid en koppigheid in haar. Verder heeft Ellis sociale vaardigheden, waardoor mensen haar vaak zien als een spontaan en hartelijk meisje. Het is bij Ellis altijd de vraag of ze deze vlotte babbel ook meent. Hoewel ze heel gevoelig lijkt, komt ze in gesprekken over als gevoelloos. Het is moeilijk om bij haar ware en vriendelijke ik te komen. Het is een soort schild die ze om zichzelf heen heeft gebouwd, om niet gekwetst te worden. Ze is bang om gekwetst te worden, aangezien mensen op school altijd een mening over haar klaar hebben liggen. Ook thuis heeft ze het idee dat ze niet volledig geaccepteerd wordt. Ellis voelt zich eigenlijk nergens thuis. Op school heeft ze slechts enkele vriendinnen die haar oprecht mogen en thuis weet ze niet wat er van haar gevonden wordt. Ze heeft het idee dat ze overal tekort komt. Dus gaat ze haar eigen gangetje en irriteert zich mateloos aan mensen die het allemaal beter weten, omdat het minderwaardigheidsgevoel zich daardoor versterkt.
    Ze lijkt dus een beetje op haar één jaar jongere broertje Vitas. Ze heeft net zo’n vlotte babbel en kan ook heel charismatisch over. Hoewel ze mensen heel erg naar haar hand probeert te zetten en niet altijd haar vriendelijkheid meent, is ze wel betrouwbaar. Deze loyaliteit deelt ze met haar zus Lauren, net zoals diens sluwheid, waardoor de twee nog wel eens kunnen botsen. Echte vrienden en familie zal Ellis nooit kwalijk doen en nooit kwetsen. Geheimen zijn bij haar absoluut veilig. Door de muur om zich heen weet ze al die geheimen af te schermen van andere. Dit heeft af en toe wel een stemmingswisseling als gevolg, omdat ze zelf met geheimen rondloopt en deze niet deelt. Dit hoopt zich op tot een krop, wat leidt tot een woede uitval of huilbui.
    Het sarcasme van haar broertje Julian kan haar uitermate irriteren en zorgen voor heftige ruzies. Net zoals zijn net iets hogere intelligentie en leidende houding. Ze wil immers alles op haar manier voor elkaar krijgen.
    Ellis botst het minste met haar jongste broertje Jakob, omdat zijn sluwheid en volwassen gedrag haar wel aanstaan. Hij is de juiste bondgenoot om het voor zichzelf zo makkelijk mogelijk te maken.
    Al met al mag ze al haar broers en zussen, omdat ze weet hoe belangrijk haar familie is en ze geen idee heeft wat ze zonder hen betekend.


    Uiterlijk;


    Wat betreft uiterlijk lijkt Ellis het meest op haar één jaar jongere broer en haar jongste broertje. Ze is net zoals hen blond met blauwe ogen. Het enige verschil is dat Ellis ongelofelijk lang is. Met haar 179 centimeter is ze de langste van de familie. Iets waar ze stiekem best trots op is. Haar slanke bouw is ook iets waar ze trots op is, ook al wordt haar kracht daardoor iets onderschat en zien haar ouders haar als het fluwelen poppetje.
    Vooral het verschil wat betreft het uiterlijk met haar oudere zus is immens groot en daar is Ellis al te blij mee. Ze verschillen in haarkleur, oogkleur, lengte en ook houding en kledingstijl. Haar zus zit onder de tatoeages, iets wat Ellis afschuwelijk vindt. Eentje vindt ze wel mooi, maar de hoeveelheid van haar zus gaat haar te ver. Ze is wel erg aan het twijfelen of ze er ook een wil laten zetten. Ondanks de aantallen tatoeages, is Ellis wel een beetje jaloers op de stoere houding en uitstraling van haar zus. Aangezien Ellis heel vaak roept dat ze blij is dat ze niet op Lauren lijkt, zal ze dit nooit hardop toegeven.
    Wat betreft make- up doet Ellis altijd heel bescheiden mascara, lippenstift en soms eyeliner op. Ze zorgt in ieder geval dat het puur natuur blijft. Haar haren hangen altijd los en soms in een staart. Door haar chiquere en sportieve kleding wordt haar brave uitstraling benadrukt. Ze ziet er uit als het stereotype scholier van een rijke kakker. Iets wat haar ouders niet altijd even leuk vinden, in verband met het boerenwerk dat gedaan moet worden. Nagellak zijn altijd op Ellis haar nagels te vinden. Vuil onder de nagels vermijdt ze dan ook liever.

    Extra; Ellis rookt sinds enkele maanden stiekem, niet zozeer vanwege de lekkere smaak, maar meer omdat ze niet bij haar broers en zussen wil achterblijven. Ze doet dit dus uit angst om buiten het groepje te vallen. Dit doet ze altijd midden in de nacht als ze aan het nadenken is over de toekomst, zichzelf of iets wat haar dwarszit. Ze rookt dan uit haar kamerraam of in het bos als ze een nachtrit maakt met haar paard. Verder houdt Ellis van zingen en piano spelen, iets wat ze met liefde doet. Ze droomt van een toekomst waarin deze hobby verder uitgebreid kan worden. Daarnaast verlangt ze naar het stedelijke uitgaansleven met knappe zakenlui, studenten en drukte. Ze vindt het platteland vaak te stil, waardoor haar eigen gedachtes te luidruchtig zijn.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 20:45 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Jongens, ik heb ook iets gezegd over de kijk van Ellis op haar andere broers en zussen. Als jullie het daar niet mee eens zijn, moet je het zeggen. Dan pas ik het helemaal aan! Ik heb alleen dingen gebruikt die jullie in de omschrijving van jullie persoange hebben gebruikt!
    Het leek mij leuk zo, maar er zijn meer mesnen dan ik, dus als je het er niet mee eens bent, zeg het alsjeblieft


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Sorry, zal ik anders even een praattopic maken? Vinden jullie dat fijn?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    Sorry, zal ik anders even een praattopic maken? Vinden jullie dat fijn?


    Ja graag! En wat voor soort mensen zijn hun ouders+hoe heten ze?

    &

    Medi, ik vind het helemaal prima :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Praattopic!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    als dit nog leeft noukie doe ik nog mee c:


    I just caught the wave in your eyes

    Het leeft nog 👍🏻 vind ik dan


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mulisch schreef:
    als dit nog leeft noukie doe ik nog mee c:


    yeas girl, that's the spirit


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mag ik misschien een meisje van 14 reserveren:)

    Wanneer word het speeltopic geopend?

    Wanneer gaan we beginnen?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ja, sorry haha heb nog niet echt het geduld gehad om een speeltopic aan te maken


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik hoop dat het topic snel open gaat! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Same!