• Dat denk ik nu serieus. Want ik heb weer iets gedaan.
    Zoals sommigen van jullie al weten, ik ben een gamer en ik hou van Neil Druckmann.
    Vorig jaar was ik naar GamesCom gegaan en een cadeautje afgeleverd voor Neil bij een vrouw die een verbinding had met het bedrijf Naughty Dog.
    Naja nooit iets van gehoord. Neil blijft wel mijn berichten via Facebook lezen though, 1 keer in de vijfhonderd berichten een antwoord gekregen and I died of fangirling.

    Oke, nu naar het onderwerp. Ik heb een hele grote familie in Turkije en ik mis ze heeeeeel erg als ik een jaartje niet naar Turkije ga. Dus typisch elk zomervakantie gingen we naar Turkije naar mijn familie en vrienden voor 5 weken ofzo. Door een paar familieomstandigheden zijn we al 2 jaar niet gegaan en ik mis mijn familie nu wel heel erg. Nu denken jullie huh, Neil Druckmann en Turkije, wat heeft dit met elkaar te maken?
    Laat ik het maar even uitleggen. Mijn profiel is ondergespamt met Uncharted 4, heeft ook lekker groot een datum. De datum geeft aan wanneer Uncharted 4 uitkomt en dat is dit jaar vlak voor GamesCom 2016. Dit KAN betekenen dat Neil Druckmann a.k.a de schrijver van deze game, GamesCom zal joinen. Nergens is dit bekend gemaakt, maar ik neem aan dat hij hier aanwezig zou zijn aangezien hij er ook was toen The Last Of Us uit was.
    Maar; Dit jaar hadden we de kans om naar Turkije te gaan. Mijn jongere zusje, mama en ik. Papa zou in Nederland blijven. Mijn moeder vroeg of wij wel naar Turkije wouden gaan, Idk why. Maar ze vraagt het elke jaar weer. Typisch mijn mama dingetje <3 haha.
    NOUUUU NU KOMT HET. ik zei NEE. Ze was wel even van "huh?". En vroeg mij waarom. Ik vertelde haar dat het mijn enige kans zou zijn om mijn hero Neil Druckmann te ontmoeten. Ze toonde er wel begrip in maar ze was best wel teleurgesteld want zij wou graag naar Turkije. (Mijn moeder was al eerder naar Turkije geweest dit jaar, en was samen met haar broertjes en zusjes enzo. Zo'n egoïst ben ik nou ook weer niet, lol) Ik vroeg haar of ze alleen met mijn zusje kon gaan, maar dat wou ze niet.
    Toen hebben we afgesproken dat we volgend jaar naar Turkije gaan, MET papa erbij want anders is het minder leuk.

    Maar ik zou serieus mijzelf haten als ik in Turkije zat en Neil Druckmann 2 uur van mijn huis vandaan. Hallo. Ff serieus

    Conclusie: Ik heb mijn vakantie opgegeven en ga mijn familie 3 jaar niet zien. VOOR een kleine kans om Neil Druckmann te ontmoeten.
    De kans is er zeker. MAAR OF HIJ KOMT IS DE VRAAG??
    Ik ga. zo. hard. huilen. als. ik. hem. ga. ontmoeten.

    Dit wou ik even kwijt. Thanks for the love and support wohwoh <3

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 12:50 ]

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ah, dat wordt denk dan wel heel gezellig, zo'n vakantie samen leuke dingen doen en zo (en Neil ontmoeten aaah zo cool). Valt de ramadan ieder jaar anders en daardoor soms ook in de vakantie dan?
    We kunnen hem ook met heel Q gaan vol spammen zodat hij komt :p

    ja ^^ ieder jaar wordt het 10 dagen verschoven. Dus 2 jaar terug was het ook tijdens onze vakantie. Het was wel leuk om een keer te gaan vasten in een Islamitisch land ^^
    Hij vindt 1 iemand al te veel spammen. Hij had serieus zijn vriendschap verzoeken uitgezet door mij hahahaha.
    Maar ik hoop en denk dat hij met een zeeeeeer grote kans komt. Anders is het gewoon rondhangen in mijn Cosplay door hun booth heen haha. ook leuk ;p

    Ahdjsjx that's sad. Idk ik ben niet zo'n gamers fan dus laat ik het maar ff vergelijken met blink-182 :')
    Maar als ik jou was zou ik Gamescon afspeuren naar Neil hehe :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    Ahdjsjx that's sad. Idk ik ben niet zo'n gamers fan dus laat ik het maar ff vergelijken met blink-182 :')
    Maar als ik jou was zou ik Gamescon afspeuren naar Neil hehe :Y)

    Ff serieus het duurt nog keilang voor gamescom ik ga dooooood van de zenuwen

    iK HOOP ZO VOOR JE DAT JE HEM ONTMOET OMG


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow, das een moeilijke keuze.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Blades schreef:
    (...)
    Ff serieus het duurt nog keilang voor gamescom ik ga dooooood van de zenuwen

    Ik wil dan wel foto's (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^ Jullie zijn lief dank je wel voor de leuke berichtjes kjsdhfsjd