• Zeiktopic

    Mijn vriendinnen en ik wilden graag iemand in het zonnetje zetten omdat ze zo'n zware tijd achter de rug had. We besloten om haar een bosje bloemen te sturen. Een vriendin vroeg of zij de bloemen mocht bestellen, omdat ze een website wist waar je geen verzendkosten hoefde te betalen. Prima dus, we maakten geld naar haar over, en nadat we samen een leuk boeket hadden uitgekozen zou zij de rest regelen. Gisteren zou het boeket bezorgd moeten worden, maar dat is niet gebeurd. We kwamen erachter dat die vriendin een cijfertje verkeerd had ingetoetst van de postcode. De rest van de gegevens klopten wel en de postcode die ze dus had opgegeven bestaat helemaal niet.
    Afijn, ik had contact opgezocht met het bedrijf waar we het boeket besteld hadden. De man zei dat hij ons alleen kon helpen als hij een ordernummer had, deze zouden wij via de mail ontvangen moeten hebben. Maar we hadden dus niets ontvangen. Vervolgens zei de man verder niets voor ons te kunnen betekenen.

    Daar gaat ons geld dus, en misschien nog wel belangrijker, het boeket dat voor onze vriendin bedoeld was.. Ik ben echt behoorlijk over de zeik, en dat moest ik even kwijt.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    hebben jullie ook al bij de spam gekeken? en het geld is er wel al af gehaald?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    hebben jullie ook al bij de spam gekeken? en het geld is er wel al af gehaald?


    Ja, we hebben in elk mapje gekeken, maar er is geen mail te bekennen. Het geld is ook echt afgeschreven van de bank.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dat is wel erg jammer ja, dan wil je iets goeds doen op deze wereld en word je op deze manier beloont.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Shortie schreef:
    (...)

    Ja, we hebben in elk mapje gekeken, maar er is geen mail te bekennen. Het geld is ook echt afgeschreven van de bank.

    that sucks...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Je kunt het geld altijd nog terugboeken als het een automatische incasso was (:
    Of anders even de bank bellen of er iets geregeld kan worden.


    I am an idiot, I move.

    Haaienhapje schreef:
    Je kunt het geld altijd nog terugboeken als het een automatische incasso was (:
    Of anders even de bank bellen of er iets geregeld kan worden.


    Volgens mijn ouders kan dat alleen bij een automatische incasso. Als het zelf overgemaakt is, kan alleen de ontvanger het terugboeken. Maar we gaan inderdaad voor de zekerheid even bellen, wie weet kunnen ze toch nog iets voor ons betekenen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Je kunt altijd proberen ke bank te bellen en uitleggen wat is er gebeurd. Ik had laatst ook zo iets en toen kreeg ik het bedrag terug gestort


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat is rot zeg en ook niet erg netjes van die man aan de telefoon..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het verhaal heeft nog een staartje gekregen. Diezelfde dag nog had die vriendin mij geappt dat ze een briefje in haar brievenbus had gevonden. Daarop stond dat de pakketdienst aan haar deur was geweest, maar zij niet thuis was. Op het briefje stond echter niet wat er met haar boeket gebeurt was. Er stond wel een 06-nummer op maar deze was niet in gebruik.
    De volgende dag was de bloemenzaak niet meer te bereiken. Ik had zes keer gebeld, maar niemand nam op. Daarna kwam ik via google achter een telefoonnummer van het hoofdkantoor van de koerier van het briefje. Het bleek dat zij boeket nog hadden. Ze zouden het die avond daarna meteen bezorgen, maar ook dat was niet gebeurd. Vanochtend had ik weer gebeld met de bloemenzaak, maar zij namen hun telefoon weer niet op. Maar een halfuur later belde die vriendin me vrolijk op om me te bedanken voor de bloemen. Dus na veel gedoe, heeft zij toch nog haar bosje bloemen gekregen. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    Het verhaal heeft nog een staartje gekregen. Diezelfde dag nog had die vriendin mij geappt dat ze een briefje in haar brievenbus had gevonden. Daarop stond dat de pakketdienst aan haar deur was geweest, maar zij niet thuis was. Op het briefje stond echter niet wat er met haar boeket gebeurt was. Er stond wel een 06-nummer op maar deze was niet in gebruik.
    De volgende dag was de bloemenzaak niet meer te bereiken. Ik had zes keer gebeld, maar niemand nam op. Daarna kwam ik via google achter een telefoonnummer van het hoofdkantoor van de koerier van het briefje. Het bleek dat zij boeket nog hadden. Ze zouden het die avond daarna meteen bezorgen, maar ook dat was niet gebeurd. Vanochtend had ik weer gebeld met de bloemenzaak, maar zij namen hun telefoon weer niet op. Maar een halfuur later belde die vriendin me vrolijk op om me te bedanken voor de bloemen. Dus na veel gedoe, heeft zij toch nog haar bosje bloemen gekregen. (:

    erg jammer van het gedoe wat er om heen zat, maar wel fijn dat je vriendin de bloemen gekregen heeft!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lief van jullie. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.