• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dumbledory schreef:
    Iedereen zou verplicht op de basisschool moeten leren altijd de complimenten sandwich te gebruiken. Compliment, verbeter punt, compliment, iedereen blij. Helemaal niet moeilijk.


    Dat klinkt gewoon leuk. En die naam, complimentensandwich, so cute. :3


    OTOFT: Ieee volgende week alweer! En de week daarop! Zo'n zin in! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nervus laryngeus recurrens geeft naast slikklachten ook spraakklachten, dus bij een slikprobleem moet men zeker ook vragen naar spraakklachten of heesheid. Bij heesheid is letsel aan de laryngeus recurrens vrijwel uitgesloten.

    Hah, weet ik toch meer dan ik verwachtte. Meer geleerd in de afgelopen jaren dan gedacht.


    Slightly drunk.

    Ik was helemaal vergeten dat ik de wicked soundtrack op m'n iPod had staan. Leuke verrassingen (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Ik heb gehuild, toen. En dan waren er groepsknuffels en individuele knuffels en nog meer huilbuien en prachtige herinneringen. (Woops, blijkbaar is het tore. To tear, tore, torn. Weer iets bijgeleerd, vandaag.

    // Oh, great. Een film met Michael Fassbender op tv morgenavond. Oh, het gaat over - sex. Geweldig. Gé-weldig. Dan maar wachten op die vuurtorenfilm die in september uitkomt.


    Het suffe is dat dit niet zo'n big deal is voor de rest van het koor, want wat dat betreft zijn we best wel verwend als school. Vorig jaar traden we op in het Concertgebouw, nota bene, dus zou dit bij lange na geen enorm ding moeten zijn voor me, maar misschien is het anders omdat ik nu de solistenpartij zing ipv meezing met het koor? Of iets in die trant? Geen idee maar vanavond wordt zwaar en ik denk dat ik de enige ben die het zo zal ervaren bah

    / edit dankjullie allebei maar ik kan voorlopig niks meer zeggen want heuyy 8000 posts thanks for the reminder fren 8D

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 15:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Spongekip schreef:
    (...)

    Het suffe is dat dit niet zo'n big deal is voor de rest van het koor, want wat dat betreft zijn we best wel verwend als school. Vorig jaar traden we op in het Concertgebouw, nota bene, dus zou dit bij lange na geen enorm ding moeten zijn voor me, maar misschien is het anders omdat ik nu de solistenpartij zing ipv meezing met het koor? Of iets in die trant? Geen idee maar vanavond wordt zwaar en ik denk dat ik de enige ben die het zo zal ervaren bah


    Positief denken: jullie finale zal hoe dan ook beter zijn dan die van himym. :Y)

    (En knuffels, want dat klinkt lastig.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Spongekip schreef:
    (...)

    Het suffe is dat dit niet zo'n big deal is voor de rest van het koor, want wat dat betreft zijn we best wel verwend als school. Vorig jaar traden we op in het Concertgebouw, nota bene, dus zou dit bij lange na geen enorm ding moeten zijn voor me, maar misschien is het anders omdat ik nu de solistenpartij zing ipv meezing met het koor? Of iets in die trant? Geen idee maar vanavond wordt zwaar en ik denk dat ik de enige ben die het zo zal ervaren bah


    Ik kom je dan gewoon wel even troosten met onze toneelbende. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Okay? Okay.


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Had iedereen net problemen met de site?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Had iedereen net problemen met de site?


    Oui.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pfsh toen lag Q er ineens een tijd uit. Didn't like it. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Pfsh toen lag Q er ineens een tijd uit. Didn't like it. :<

    Dacht dat het aan mijn treinwifi lag, maar whatsapp deed het wel, dus toen was ik in de war *_*


    Slightly drunk.

    Ik dacht dat mijn internet naar de Jos Jansen was maar nee
    Q lag eruit


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wauw, wat leuk om haar weer te zien. En ik kon mijn mond weer niet houden over Star Wars.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dit is het eerste OP verhaal dat ik zo uitgebreid aan het uitwerken ben en het is geweldig en ik heb er enorm veel plezier mee, maar PETER IS EEN VIS was tenminste iets wat mensen konden begrijpen. PELLE HEEFT ALTIJD EEN LEPEL BIJ ZICH zegt niemand iets zonder dat ik eerst dit hele flippin' verhaal schrijf. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Foam foam foammmm (heart2)


    Happy Birthday my Potter!