• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dit is het eerste OP verhaal dat ik zo uitgebreid aan het uitwerken ben en het is geweldig en ik heb er enorm veel plezier mee, maar PETER IS EEN VIS was tenminste iets wat mensen konden begrijpen. PELLE HEEFT ALTIJD EEN LEPEL BIJ ZICH zegt niemand iets zonder dat ik eerst dit hele flippin' verhaal schrijf. (cat)

    Idk wat de context is maar was er niet een knul die lepel heet want bij dezen zijn ze geshipt want fakjsdkank heeft altijd een lepel bij zich asjdkajhsdkajdskajd schattig


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het thema van onze kolderdag lijkt 'strijders' te worden :o
    Ik ben gelukkig, want ik heb nu een excuus om in Les Mis of Hamilton thema te komen aww yiss :Y)
    Also ik heb veel te weinig tijd om me voor morgen voor te bereiden halp


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    thuuuiss


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wish i could love you


    i put the fun in funeral

    Zo blij met deze nieuwe username c:
    Nu moet ik mijn profiel en foto weer gaan aanpassen zodat ze bij de naam passen, maar ik lijd aan een inspiratietekort :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Met een knuffelmoment op de Grote Markt in Groningen en een wandeling door Stad wil de Partij voor de Dieren volgende week zondag protesteren tegen de mishandeling van een lesbisch stel afgelopen weekend.


    Ik heb echt nog geen moment spijt gehad van mijn stem op de partij van de dieren. You go people!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Spongekip schreef:
    (...)
    Idk wat de context is maar was er niet een knul die lepel heet want bij dezen zijn ze geshipt want fakjsdkank heeft altijd een lepel bij zich asjdkajhsdkajdskajd schattig


    JA LEPEL DAT KLOPT maar slecht nieuws, want dat ís Pelle, maar dan zijn officiële naam, soort van, of in ieder geval hoe iedereen hem kent omdat hij dus die lepel bij zich heeft en hij van huis is weggelopen, of wat daar nog van over was, en niet zijn écht officiële naam kon gebruiken.

    En toen ontmoette hij een paar jaar later Lek in een gevangenis (die daar ter plekke de verrassend passende naam Lek uit zijn mouw schudde, maar dat is nog weer een ander verhaal) en toen waren ze opeens LepelEnLek, maar dat klonk een beetje suf, dus niet lang daarna werd Pelle geboren uit halfdronken lepellepellepellepelle gebabbel van Lek en waren ze PelleEnLek (want dat is natuurlijk veel beter, duh).

    Dus, like, Lek is eigenlijk degene die altijd een Lepel bij zich heeft, en Lepel heeft een lepel en een Lek. (bloos) Liefdesdriehoek.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    JA LEPEL DAT KLOPT maar slecht nieuws, want dat ís Pelle, maar dan zijn officiële naam, soort van, of in ieder geval hoe iedereen hem kent omdat hij dus die lepel bij zich heeft en hij van huis is weggelopen, of wat daar nog van over was, en niet zijn écht officiële naam kon gebruiken.

    En toen ontmoette hij een paar jaar later Lek in een gevangenis (die daar ter plekke de verrassend passende naam Lek uit zijn mouw schudde, maar dat is nog weer een ander verhaal) en toen waren ze opeens LepelEnLek, maar dat klonk een beetje suf, dus niet lang daarna werd Pelle geboren uit halfdronken lepellepellepellepelle gebabbel van Lek en waren ze PelleEnLek (want dat is natuurlijk veel beter, duh).

    Dus, like, Lek is eigenlijk degene die altijd een Lepel bij zich heeft, en Lepel heeft een lepel en een Lek. (bloos) Liefdesdriehoek.


    Liefje, dat slaat nergens op. Ik kan niet wachten om het te lezen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil Divorce Lawyer in Love verder kijken maar ik moet The White Tiger uitlezen hnnnnnnnnnnnnnng issues.


    because i knew you, i have been changed for good

    Square schreef:
    (...)

    JA LEPEL DAT KLOPT maar slecht nieuws, want dat ís Pelle, maar dan zijn officiële naam, soort van, of in ieder geval hoe iedereen hem kent omdat hij dus die lepel bij zich heeft en hij van huis is weggelopen, of wat daar nog van over was, en niet zijn écht officiële naam kon gebruiken.

    En toen ontmoette hij een paar jaar later Lek in een gevangenis (die daar ter plekke de verrassend passende naam Lek uit zijn mouw schudde, maar dat is nog weer een ander verhaal) en toen waren ze opeens LepelEnLek, maar dat klonk een beetje suf, dus niet lang daarna werd Pelle geboren uit halfdronken lepellepellepellepelle gebabbel van Lek en waren ze PelleEnLek (want dat is natuurlijk veel beter, duh).

    Dus, like, Lek is eigenlijk degene die altijd een Lepel bij zich heeft, en Lepel heeft een lepel en een Lek. (bloos) Liefdesdriehoek.



    Dit hele pelle en lepel gedoe doet me denken aan de kinderfilm Lepel. Ik kan Loes Luca in mijn hoofd nog zijn naam horen schreeuwen


    Otoft: dit gaat best snel eigenlijk, maar damn i love you misschien moet ik het accepteren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn vogel zit op mijn laptop, en ik deed mijn camera aan waarna ze haar hoofd omlaag deed. Ik ga stuk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    omg omg omg ik ga misschien toch naar de musical Grease toe :o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Liefje, dat slaat nergens op. Ik kan niet wachten om het te lezen.


    Dat is erg goed. "Slaat nergens op" was precies waar ik voor ging met deze twee. :Y) De prinses is degene met een goede dosis gezond verstand.



    Regenboogvis schreef:
    (...)


    Dit hele pelle en lepel gedoe doet me denken aan de kinderfilm Lepel. Ik kan Loes Luca in mijn hoofd nog zijn naam horen schreeuwen


    Otoft: dit gaat best snel eigenlijk, maar damn i love you misschien moet ik het accepteren


    Oh gosh, haha, die film bestaat inderdaad ook nog. :'D Ik geloof niet dat ik hem ooit heb gezien, maar sowieso ben ik me er best wel zeker van dat mijn Lepel en plot weinig weg zullen hebben van hun Lepel en plot. Geen luchtballonnen bij mij, bijvoorbeeld, alleen draken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    LoveIy schreef:
    Mijn vogel zit op mijn laptop, en ik deed mijn camera aan waarna ze haar hoofd omlaag deed. Ik ga stuk.



    Het duurde even tot ik door had waar ik naar keek, maar dat is inderdaad een prachtige foto, haha. De timing van huisdieren is altijd verbijsterend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die elastiekjes voor m'n beugel zijn officieel best wel een pain in the ass


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."