• Zoals sommigen al weten, heb ik nu een tekentablet. Ik heb 'm vandaag al aangesloten maar ik heb geen idee welke tekenprogramma's ik precies zou kunnen downloaden voor mijn tablet. Hoe hebben jullie die gedownload en hebben jullie er geld voor betaald? Het lukte mij namelijk niet om iets te downloaden. Mijn voorkeur gaat uit naar Paint Tool SAI of iets van photoshop. Maakt mij niet echt uit. Hoe zou ik die kunnen krijgen en hoe hebben jullie dat gedaan? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Download torrent, hier mee kun je vanaf kickass deze dingen pakken. KAT.cr is de link. Gewoon de downloads met de goede resensies of vele downloads pakken.

    Ik zou gaan voor SAI en photoshop cs6. Die gebruik ik ook en werken heerlijk ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 23:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    Download torrent, hier mee kun je vanaf kickass deze dingen pakken. KAT.to is de link. Gewoon de downloads met de goede resensies of vele downloads pakken.

    Ik zou gaan voor SAI en photoshop cs6 ^^


    Moet je daar geld voor betalen? En ja die zocht ik inderdaad!


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Moet je daar geld voor betalen? En ja die zocht ik inderdaad!

    Het is kat.cr trouwens. Nee, want je download het letterlijk met sleutel en alles er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)
    Het is kat.cr trouwens. Nee, want je download het letterlijk met sleutel en alles er bij.


    Heel erg bedankt voor de tip! Ik zal er zeker morgen naar kijken!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb het hele Adobe pakket (Photoshop, Illustrator etc) elk jaar gekocht en heb hem nu voor altijd.
    Verder heb ik Paint Tool SAI gewoon gekregen van mijn leraar -torrent- En Zbrush ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    Ik heb het hele Adobe pakket (Photoshop, Illustrator etc) elk jaar gekocht en heb hem nu voor altijd.
    Verder heb ik Paint Tool SAI gewoon gekregen van mijn leraar -torrent- En Zbrush ook.


    Torrent kon je toch zelf downloaden zonder het gekregen te hebben? Of zeg ik nu iets raars want ik heb er dus nog geen verstand van

    Nvm ik snap 'm al denk ik! Erg nice ^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 0:11 ]


    The sun will rise and we will try again.