• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    JustJake schreef:
    Ik hou zoveel van gember ;3
    Ik ga een keer voor mijn opa en mij een gembertaart maken en die gaan we dan samen opeten! Want binnenkort is zijn laatste chemo! *O*

    Lekker, gefeliciteerd!

    // IK HEB CHOCOLADEMELK.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Lekker, gefeliciteerd!

    // IK HEB CHOCOLADEMELK.


    Thanks ^^
    Hopelijk blijft hij dan ook clean. Hij blijft sowieso de rest van zijn leven nu gecontroleerd worden. Elk jaar geloof ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Thanks ^^
    Hopelijk blijft hij dan ook clean. Hij blijft sowieso de rest van zijn leven nu gecontroleerd worden. Elk jaar geloof ik.

    Welke vorm van kanker heeft hij dan? Even er vanuit gaande dat hij kanker heeft. Bij hersentumoren word je elke drie maanden gecontroleerd, veel vaker dus.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Welke vorm van kanker heeft hij dan? Even er vanuit gaande dat hij kanker heeft. Bij hersentumoren word je elke drie maanden gecontroleerd, veel vaker dus.

    Hij had (heeft idk) blaaskanker. De tumor was verwijderd en hij heeft nu een tijd chemo gehad hiervoor, maar hij moet dus ieder jaar gecontroleerd worden. Of het echt ieder jaar is weet ik niet zeker, dat heb ik niet zo goed meegekregen, maar hij wordt wel in de gaten gehouden. Het kan ook om het half jaar zijn of zo. Maar ik ben gewoon zo blij dat hij er (bijna) echt vanaf is c:

    //

    Dit lied :3

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 16:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Genoeg reden dus om taart te bakken en je vol te vreten (:


    Slightly drunk.

    Bitch, misgunners verliezen altijd.

    Alright, fack it. Ik ga gewoon met de auto naar de winkel. Van de week heb ik genoeg lichamelijk beweging en ik moet ook mijn rijskils hoog houden :3
    Met name de parkeerskills, want die zijn om te lachen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    Alright, fack it. Ik ga gewoon met de auto naar de winkel. Van de week heb ik genoeg lichamelijk beweging en ik moet ook mijn rijskils hoog houden :3
    Met name de parkeerskills, want die zijn om te lachen x'D

    Om te huilen, bedoel je :c bij mij dan althans.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Om te huilen, bedoel je :c bij mij dan althans.

    Nuja, bij mij zijn te nog om te lachen, ze zijn zo slecht dat je ze gewoon uitlacht. Maar ze waren ooit om te huilen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Nuja, bij mij zijn te nog om te lachen, ze zijn zo slecht dat je ze gewoon uitlacht. Maar ze waren ooit om te huilen.

    Ik moest eens parkeren bij een wokrestaurant, en de P was precies vóór het grote raam dus iedereen zat naar me te kijken, echt fucking genant. WIJ HEBBEN NU EENMAAL EEN LANGE AUTO JA SORRY DAT IK DAAR NIET MEE OVERWEG KAN KUTTERS


    Slightly drunk.

    Ik ben de tijd vergeten. Shit...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Blij dat ik niet de enige ben die niet kan parkeren. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    (...)

    Rijke stinkerd haha, wel heel cool. Ik mag in mijn derde jaar van mijn opleiding waarschijnlijk in het buitenland stage lopen, dus dan kan ik misschien ook wel naar New Zealand yay


    Ben ik bepaald niet hoor, maar ik werk nu bijna veertig uur in de week en ik ga daar ook gewoon werken. Dan is het goed te doen.


    i put the fun in funeral

    Mh, er is geloof ik wat met mam. Ik denk alleen niet dat mn mentor al gebeld heeft. Moet ik me zorgen maken? :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mommy schreef:
    ik ga in nieuw zeeland wonen ieeeeeh excites

    omG SAAR WOW COOL


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.