• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Castellaization schreef:
    (...)

    Ja maar waarom punten en dergelijke gebruiken als het een hele seconde duurt die knop in te drukken dat bespaart tijd yo


    DE WERELD IS TEGEN MIJ 0,0

    Godverdomme, Word, verwijder die fucking horizontale lijn, ja, anders flikker ik je het raam uit.


    Slightly drunk.

    Denk ik eindelijk mooi te klinken door een paar dagen echt fantastisch gespeeld te hebben. Ga ik nu oefenen klinkt het nergens naar ):


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Fuck. Ik krijg over anderhalve week achterstallige reiskostenvergoeding, zo'n 351 euro, maar ik heb het nu nodig want ik sta zowat in de min help.


    26 - 02 - '16

    Als je vraagt wat het verschil is tussen 2 opleidingen en ze het zelf niet eens zo goed weten :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Maar er zijn nu ook zoveel verschillende opleidingen dat je met verschillende studies gewoon hetzelfde beroep kan doen.


    Slightly drunk.

    Ze zingt zo mooi. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het gaat mij niet om hetzelfde beroep, het gaat me om de indeling van een studie. Welke lessen geven zij die een andere opleiding niet geeft e.d. Het heeft niet voor niets een andere naam. Als ze dan komen met een praatje van "dit is breder", tja, ze denken dat de andere studie alleen tekst is bijvoorbeeld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)

    DE WERELD IS TEGEN MIJ 0,0


    Vast niet maar geen interpunctie gebruiken is tegenwoordig in of iets dergelijks


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    I said: "I don't know"
    Because that has become my certain answer to everything


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Peccata schreef:
    (...)
    Hoe gaaf zou het zijn als ik deze lyrics kon aanvullen maar nee helaas ken ik er geen flikker van c:

    THIS UNTAMED HEART IS WAITING

    Ik zie dit nu pas, maar:
    HAHAHAHAHA x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm fading..


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Ze zingt zo mooi. _O_




    Hij ook fgdgdg

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 20:07 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Loebas schreef:
    (...)
    Ik zie dit nu pas, maar:
    HAHAHAHAHA x'D

    Lolz. c:


    Slightly drunk.

    Wat een **** rooster.... kan ik eerst 3 kwartier serie kijken zonder ondertiteling kijken omdat we een vrij werk 3-kwartiertje hebben, daarna 3 kwartier met ondertiteling omdat ze het nodig vonden om 3 kwartier lezen in het rooster te parkeren en daarna 3 uur project met een té gepassioneerde docent....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face