• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aardappels uit de oven vanavond :Y)


    Slightly drunk.

    Die soep ruikt lekker^^ Hopelijk smaalt hij even goed, want mijn mama en kruiden is geen goede combinatie :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De stress vreet mij op.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hahaha, leuk, dan kom je een vriendin van een Q'er tegen op de matchingsdag voor je studie :Y)


    Stenenlikker

    Ik verbaas me er nog steeds enorm over hoe de schrijfstijl van verscheidende 16+'ers is. Mensen, leer te werken met punten, hoofdletters en een normale zinsopbouw UGH

    "Je stuk mag max. drie minuten duren."
    Drie minuten?? Hoe wil je daar een fatsoenlijk pianostuk in spelen wtf
    Twee maanden later: "Zorg dat je stuk binnen het maximum van acht minuten blijft."
    URGH. Ik zou veel liever inderdaad een stuk langer dan drie minuten spelen, maar het concert is over twee weken al en het is nu best wel te laat om nog iets heel anders in te studeren. SOMMIGE MENSEN --"


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ewijn schreef:
    Hahaha, leuk, dan kom je een vriendin van een Q'er tegen op de matchingsdag voor je studie :Y)

    Hehehehe


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Trees schreef:
    (...)

    Hey, jij. Niet doen. Je wil niet eindigen zoals hem.

    Don't worry about it man.


    Caution first, always.

    Na een maand wachten is mijn laptop er eindelijk :D Zo blij nu :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Uggghhh Latijn pw morgen.... :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    RDJ schreef:
    (...)
    Don't worry about it man.


    I do.

    Die job zou zo geweldig zijn. Zaterdag workshops. Ik hoop dat ik gekozen zal worden :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Whoosshhh twee achten in de pocket. Dat had ik echt even nodig. :D


    She's imperfect but she tries

    Het was (en is nog) zo mega mooi weer vandaag.

    Geen laptop vandaag. Dan ga ik maar lezen ofzo :') wat moet ik nou zonder Quizlet D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!