• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Froyo schreef:
    (...)

    Hier moet ik echt super hard omlachen.


    Snap ik, het slaat namelijk helemaal nergens op


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    7.9 voor debat yayy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat hebben we nou aan een studiehandleiding waar niet eens in staat wat we moeten doen om een cijfer te krijgen? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hongerrrrrrr


    Happy Birthday my Potter!

    Okay door naar de laatste ronde Editor/Redacteur. Hier moet je proud op zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh the satisfaction of getting a feminazi shutted down

    I was so stupid to think that I'd ever have a chance at happiness.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan de ene kant wil ik 'm graag een berichtje sturen, aan de andere kant wil ik niet wanhopig over komen. Keep it cool, Yo. Play it cool. Don't message him. :<

    &Volgens mij heb jij onze vriendschap beëindigd. Je reageert helemaal niet meer op mijn berichtjes. Normaal gesproken boeit 't me maar weinig als mensen contact met me verbreken maar dat jij dat doet- doet me toch wel zeer. Ik beschouwde je wel als een beste vriendin, en daar ben ik heel moeilijk in. :c

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 18:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Aan de ene kant wil ik 'm graag een berichtje sturen, aan de andere kant wil ik niet wanhopig over komen. Keep it cool, Yo. Play it cool. Don't message him. :<


    Fuck die bizarre regeltjes dat je iemand niet mag messagen. Ga er gewoon voor. Heb je iets te zeggen aan de knapperd, zeg 't hem gewoon.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nobody knows what I believe,
    what I belieeeeeve

    And I'm staring down a barrel of a '45
    And I'm swimming through the ashes of another live


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben een vampiertje.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Loebas schreef:
    Nobody knows what I believe,
    what I belieeeeeve

    And I'm staring down a barrel of a '45
    And I'm swimming through the ashes of another live

    Hoe gaaf zou het zijn als ik deze lyrics kon aanvullen maar nee helaas ken ik er geen flikker van c:

    THIS UNTAMED HEART IS WAITING

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 19:02 ]


    Slightly drunk.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Fuck die bizarre regeltjes dat je iemand niet mag messagen. Ga er gewoon voor. Heb je iets te zeggen aan de knapperd, zeg 't hem gewoon.


    Ja maar ik begin best vaak een gesprek. Gaat dat dan niet vervelend worden voor hem? Ik voel me in ieder geval dan net een stalker. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    Ik verbaas me er nog steeds enorm over hoe de schrijfstijl van verscheidende 16+'ers is. Mensen, leer te werken met punten, hoofdletters en een normale zinsopbouw UGH


    Ja maar waarom punten en dergelijke gebruiken als het een hele seconde duurt die knop in te drukken dat bespaart tijd yo


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Fuck die bizarre regeltjes dat je iemand niet mag messagen. Ga er gewoon voor. Heb je iets te zeggen aan de knapperd, zeg 't hem gewoon.


    Frennie, we weten allebei dat je dat zelf ook niet doet. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.