• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fml sluit ik het vorige topic perongeluk terwijl ik op m'n mobiel zit .-.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:21 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heb je eindelik rust en lig je rustig in bed

    Besluit je neus te doen alsof het je fucking tijd van de maand is NEE NEUS verdomme


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Nog twee weken nog twee weken nog twee weken maar mijn hemel het voelt alsof ik verdrink en de sleur neemt me mee en de meivakantie komt het dichtst bij een metaforisch strand waar ik op kan komen, maar zelfs dan weet ik dat ik bij vloed nog steeds de druk van school kan blijven voelen want het houdt nooit op


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Spongekip schreef:
    Nog twee weken nog twee weken nog twee weken maar mijn hemel het voelt alsof ik verdrink en de sleur neemt me mee en de meivakantie komt het dichtst bij een metaforisch strand waar ik op kan komen, maar zelfs dan weet ik dat ik bij vloed nog steeds de druk van school kan blijven voelen want het houdt nooit op


    *hughughughughug* <3

    Spongekip schreef:
    Nog twee weken nog twee weken nog twee weken maar mijn hemel het voelt alsof ik verdrink en de sleur neemt me mee en de meivakantie komt het dichtst bij een metaforisch strand waar ik op kan komen, maar zelfs dan weet ik dat ik bij vloed nog steeds de druk van school kan blijven voelen want het houdt nooit op


    Gooo Jip


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Iemand heeft het gelezen! Hoe?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil nu al janken om morgen. :')


    Caution first, always.

    Is het stom om morgen meteen al terug te rennen naar mijn mentor? Ik wil geen afhankelijke puppy o.i.d. lijken, maar het is wel nodig. Misschien kan ik beter wachten tot hij actie onderneemt o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stupid. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ENERGIEENERGIEENERGIEENERGIE

    *stuitert*

    Ik kan volgens mij vannacht geen oog dicht doen. Best wel typisch als ik voor energiemaatschappij ga solliciteren... Oh, the irony :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Sofie je bent een schat ugh I can't even

    (+Nee, mijn opkikker was nog niet afgekoeld dus nu ben ik nog online maar nu ga ik echt echt echt mijn tanden poetsen uughh geen zin in morgen)

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 23:24 ]


    Slightly drunk.

    asdfghjkl so many feels kan het alvast de 20e zijn?


    because i knew you, i have been changed for good

    Heb ik net een mooie username gevonden die nog niet bezet is, op het moment dat ik 'm net veranderd heb. Neeeee.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben bot en autoritair? :') You're on your own on that one.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Ik ben bot en autoritair? :') You're on your own on that one.

    Als jij iets niet bent, is het 'bot' en 'autoritair'.



    Nou heb ik dat ook eens geprobeerd. Mijn vriendinnetje zal trots op me zijn (fish)
    Verdorie, ik ben vergeten dat ik nu geen cheerleadersmiley meer heb.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 0:29 ]


    Tijd voor koffie.