• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Je weet dat muziek je leven verpest als je bij mitose/meiose in de plaats van metafase, metalfase op schrijft :')

    Kutlaptop.


    Slightly drunk.

    Lol, we moeten voor school cakeverkoop doen en iedereen mag het samendoen met een vriend en ik zit opeens random bij Kevin. Oké.... Ben al blij dat ik het niet helemaal alleen moet doen, zou me niks verbaasd hebben. Het nadeel van vriendloos zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja hoor, onweer. Laat dat klote statische gevoel bij elke flits maar weer komen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die foto van mezelf was zo leuk, totdat ik 'm op Facebook plaatste. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zal me nog eens kwetsbaar opstellen hoor


    Slightly drunk.

    Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peccata schreef:
    Ik zal me nog eens kwetsbaar opstellen hoor

    Exactly.

    Ik weet niet welke muziek ik moet opzetten bij het schrijven op het moment. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hypocriet zeg dit. (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet leren maar ik heb geen concentratie maar ik ben pas op bladzijde 21 van de 120 en aankomende week moet ik het kennen en ik ben gestresst en help.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HAHAHA. Ik lach om dit :'D bescheidenheid my ass


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jongen gooit tas op 2 stoelen in de bus en gaat er tegenover zitten terwijl er meerdere mensen staan. Asociaal much.

    // wauw, gaat er weer lekker aan toe hier. Hebben we niets geleerd van het gesloten ljh laatst?

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:24 ]

    Gatomon schreef:
    Jongen gooit tas op 2 stoelen in de bus en gaat er tegenover zitten terwijl er meerdere mensen staan. Asociaal much.

    // wauw, gaat er weer lekker aan toe hier. Hebben we niets geleerd van het gesloten ljh laatst?


    Volgens mij leef ik onder een steen, maar ik zie niets? Anyway, als mensen wel weer gezellig aan het roddelen zijn, get u'r shit together people. Wanneer leren we het nou? (cat)

    Trees schreef:
    (...)

    Volgens mij leef ik onder een steen, maar ik zie niets? Anyway, als mensen wel weer gezellig aan het roddelen zijn, get u'r shit together people. Wanneer leren we het nou? (cat)

    Ander topic.


    Slightly drunk.