• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Holy fucking shit. Keiharde onweer en ik schijt em. :S
    De onweer klinkt echt heel vreemd. Erg zwaar en aards. Lange donkere donders. Wel mooi om naar te luisteren. De flitsen zijn ontzettend fel.

    Woow, de klap was zo zwaar (als in donker) dat alles even kort trilde.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 1:07 ]

    Het zou leuk zijn als mijn lekkende dak eens gemaakt gaat worden, godsamme zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil nog niet gaan slapen. ._.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben zooo moe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom moet ik altijd de mensen missen die mijn hart hebben gebroken.

    Mijn crush heeft gisteren op mijn mobiel gekeken toen ik op Quizlet zat. Nu durf ik niks over hem te plaatsen want straks is hij een nieuwe lid en aaaahh

    No jk

    Blades schreef:
    Waarom moet ik altijd de mensen missen die mijn hart hebben gebroken.

    Je bent beter dan hem - ja ik heb het whatsapp gesprek gelezen. Echt waar lieverd. Hij is je niet waard, en hij zou jou moeten missen want jij bent een van de meest geweldige en lieve personen die ik ken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geen beter begin van de dag dan met een chagrijnige buschauffeur. :W

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 8:54 ]

    Thank god was het maar een droom, omg... *haalt opgelucht adem*


    Slightly drunk.

    Wanneer je depressie erger wordt, in plaats van minder. Het maakt me niet eens meer uit. Ik ben gewend aan deze blijvende duisternis.

    Ik weet niet waarom, maar met mij gaat het de laatste 2 weken juist beter dan normaal :Y) *straalt energie naar Gatomon* *WHOESSJJ*


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ik weet niet waarom, maar met mij gaat het de laatste 2 weken juist beter dan normaal :Y) *straalt energie naar Gatomon* *WHOESSJJ*

    Gelukkig (:
    Bij mij wisselt het veel. En als ik op school of thuis ben (behalve op mijn kamer) doe ik alsof er niets aan de hand is. Nadeel is dat niemand het dan merkt dat ik diep ongelukkig ben en ik het nog amper in mijn eentje kan redden. Het doen alsof ik vrolijk ben maakt het nog erger als ik thuis ben. Ik heb ook niet het idee dat iemand van de mensen met wie ik om ga kan begrijpen hoe ik me voel en het laatste wat ik wil is de relatie die ik met hun opgebouwd heb verpesten omdat ik altijd een slecht humeur heb.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 9:23 ]

    Ik heb ook niet het idee dat iemand van de mensen met wie ik om ga kan begrijpen hoe ik me voel en het laatste wat ik wil is de relatie die ik met hun opgebouwd heb verpesten omdat ik altijd een slecht humeur heb.


    Ugh, zo herkenbaar. Ik ben laatst met mijn huisgenoten naar de kroeg geweest en halverwege voelde ik me zó kut! Eén van hen zag dat natuurlijk, want ik ben professioneel verberg-mijn-gevoelens, anyway, toen moest ik dus huilen, en uitleggen waarom ik me dan zo down voelde. Luchtte wel op, moet ik zeggen. je hoeft het ook niet aan de hele wereld te vertellen, al is het maar 1 persoon. Die begrijpt het dan tenminste.


    Slightly drunk.

    Ik haat kleffe stelletjes.. Like, alles leuk en wel dat je een relatie hebt, maar moet je de hele dag aan elkaar zitten en om de 5 minuten zoenen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    Ik haat kleffe stelletjes.. Like, alles leuk en wel dat je een relatie hebt, maar moet je de hele dag aan elkaar zitten en om de 5 minuten zoenen?

    ALs Sam mijn baby wordt mag je mij ook haten :')