• Hallo iedereen!

    Vandaag ben ik met mijn studierichting naar de zoo geweest. Ik heb rondgelopen met enkele vriendinnen en ik heb even hulp nodig om een foto na te bewerken. Het gaat om deze:



    Ik vond het een mooie foto en ik hoop dat iemand kan helpen, want ik ben er echt zo verschrikkelijk in. :3


    What would Emma do?

    Pfoe, wat wil je precies wat eraan gebeurt? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat je zelf zou doen, een gewone nabewerking, dat de kleuren wat mooier uitkomen en zo. ^^ Ik weet dat het niet de gemakkelijkste foto is om mee te werken en dat hij een beetje wazig is. Sorry. c:


    What would Emma do?

    Ik ben slecht in dingen bewerken, maar ik moet wel zeggen dat het een leuke foto is c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kijk even wat ik voor je kan doen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bedankt beide! c: Ik weet dat mijn vriendinnen hem heel leuk vonden, dus ik wil hem graag naar hen kunnen sturen als hij mooi bewerkt is.


    What would Emma do?

    MT - ik houd van foto's bewerken :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb iets geprobeerd voor je. :Y)

    Klik op de foto voor een grotere versie.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is zoiets wat je prefereert?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    ik zit nu in de trein, dus ik heb wat geprobeerd met m'n geweldige mobiel.

    Oh wauw, ik vind ze alledrie zeker iets hebben! : D Heel erg bedankt voor jullie hulp alvast en aan de rest, voel je vrij om lekker creatief te zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?



    here ya go, ik kan de foto ook via fb sturen dan heeft hij een betere kwaliteit denk ik


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is goed! ^^ Heel leuk trouwens. :3


    What would Emma do?

    OMG IK ZIE HET NU PAS MAAR INES IS DE LINKSE OP DE FOTO RIGHT?

    //notallcaps


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, klopt! ;D En de middelste is Anna-Ida, aka Captain_America.


    What would Emma do?