• Als je bloeddonor bent, en je krijgt een oproep, ben je dan verplicht om gelijk te doneren of kan je ook een keer overslaan? Ik wil namelijk graag bloeddonor worden alleen ik ben bang dat ik dan op onmogelijke moment voor mij opgeroepen wordt. Dus hoe gaat het precies in zijn werking?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik krijg altijd een brief dat ik weer mag geven en dan kan ik zelf een afspraak inplannen of gewoon langsgaan.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    ik krijg altijd een brief dat ik weer mag geven en dan kan ik zelf een afspraak inplannen of gewoon langsgaan.

    Ik ga eigenlijk gewoon langs, maar ze moeten wel geluk hebben, want ze kunnen bij mij maar één keer in de week. En je kunt je ook gewoon afmelden als het niet uitkomt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Ik ga eigenlijk gewoon langs, maar ze moeten wel geluk hebben, want ze kunnen bij mij maar één keer in de week. En je kunt je ook gewoon afmelden als het niet uitkomt ^^


    Oh, hier kan je elke dag van 08:00u tot 21:00u. Super fijn.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Oh, hier kan je elke dag van 08:00u tot 21:00u. Super fijn.

    Ik heb alleen een mobiele in de buurt -_-


    Deep inside, I've never felt alive

    Je kunt inderdaad even bellen om een afspraak uit te stellen/ te verzetten. Dat hebben ze wel liever dan dat je gewoon niet komt opdagen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik krijg een kaart, met daarop de vraag of ik binnen 2 weken wil komen doneren, en anders even aangeven dat je niet kan..
    na 3 weken (mits je niks laat horen) krijg je een mailtje... met de vraag wanneer je tijd hebt.
    Behalve als ze echt bloed nodig hebben... dan kunnen ze je bellen of je een keer extra wil komen (dit gebeurd volgens mij niet veel)


    The thing you do mean something to people -Ncis