• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iroquois schreef:
    Attack on Titan. Zo'n ship tussen Jean en Marco hehe. Want ja, gay fanfics zijn ergens toch wel best hehe


    Oké, een Attack on Titan fanfic is definitief niet iets wat ik kan hebben gelezen, want ik wist dat er een Jean en een Marco bestonden, maar ik heb nog nooit een aflevering gezien, haha. Misschien komt het me dan bekend voor omdat ik ooit een variatie erop heb gehoord of zo. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, een Attack on Titan fanfic is definitief niet iets wat ik kan hebben gelezen, want ik wist dat er een Jean en een Marco bestonden, maar ik heb nog nooit een aflevering gezien, haha. Misschien komt het me dan bekend voor omdat ik ooit een variatie erop heb gehoord of zo. ^^


    Hahaha, ja, ik moest het torvallig lezen van een klasgenoot. No regrets though :')
    Maar zou goed kunnen. Volgens mij is het ergens wel een cliché ding om te zeggen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meh, ik zit hier echt als een gek kissanime te refreshen, hopend dat die ene nieuwe episode er toch opeens gaat zijn. Hij zou vandaag komen... *Gaat in een hoekje wenen omdat ze hier al een maand op wacht*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Meh, ik zit hier echt als een gek kissanime te refreshen, hopend dat die ene nieuwe episode er toch opeens gaat zijn. Hij zou vandaag komen... *Gaat in een hoekje wenen omdat ze hier al een maand op wacht*


    Als je er al een,maand op wacht kan je nog iets meer wachten, he? (;


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)

    Als je er al een,maand op wacht kan je nog iets meer wachten, he? (;

    Maar nu is het extra erg, omdat hij ieder moment kan komen en ik had me er gewoon zo op verheugd vandaag en ik durf te wedden dat hij net 10 seconden voordat ik naar bed ga online staat, zodat ik hem toch pas morgen kan kijken >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Maar nu is het extra erg, omdat hij ieder moment kan komen en ik had me er gewoon zo op verheugd vandaag en ik durf te wedden dat hij net 10 seconden voordat ik naar bed ga online staat, zodat ik hem toch pas morgen kan kijken >.<


    Ohh, awhh.
    Ik.snap je..
    Medelijden..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik wil slapen, maar ik ben hyper zonder reden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Deze alternate versies op het Live In Chicago album van Panic! zijn zo mooi dat ik letterlijk aan het huilen ben. what are they doing to me?

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:40 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik blijf elke freaking nacht vragen of ze verdomme eens hun bek willen houden omdat ik om freaking 12 uur 's nachts ook eens wil slapen! Maar hee, als ik er wat van zeg heb ik het weer gedaan en dan kan voel ik me weer rot omdat ik nu eenmaal een selfish bitch ben en eigenlijk is dat ook wel zo, maar ik ben gewoon moe en ik wil slapen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    You're like really nice and all, I really want this to happen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    HOLY FUCKING FUCKING FUCKING SHIT MIJN ZUSJE VAN 17 IS AL 17 WEKEN ZWANGER EN DAT VERTELD ZE NU PAS!!!!

    Gatomon schreef:
    HOLY FUCKING FUCKING FUCKING SHIT MIJN ZUSJE VAN 17 IS AL 17 WEKEN ZWANGER EN DAT VERTELD ZE NU PAS!!!!


    Gefeliciteerd?. .


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Gatomon schreef:
    HOLY FUCKING FUCKING FUCKING SHIT MIJN ZUSJE VAN 17 IS AL 17 WEKEN ZWANGER EN DAT VERTELD ZE NU PAS!!!!



    17... ze is... 17...?

    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Gefeliciteerd of wil je dat niet horen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *bedenk hier allerlei shit die ik wil zeggen maar ik toch maar niet doe *
    Yay for happy life

    Geardon schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd?. .

    No thanks please O:
    Im so fucking pissed.
    JustJake schreef:
    (...)


    17... ze is... 17...?

    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Gefeliciteerd of wil je dat niet horen?

    Yewp, 17, over een maand 18. Niet dat dat er iets toe doet, tienermoeder is tienermoeder.
    Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Het enige wat ik denk is dat mijn gebroken gezin nog meer kapot balt hierdoor.. Ik zag mijn twee broertjes al niet meer, en mijn zusje nu wss ook niet meer als ze bevallen is.