• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gatomon schreef:
    (...)
    Yewp, 17, over een maand 18. Niet dat dat er iets toe doet, tienermoeder is tienermoeder.
    Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Het enige wat ik denk is dat mijn gebroken gezin nog meer kapot balt hierdoor.. Ik zag mijn twee broertjes al niet meer, en mijn zusje nu wss ook niet meer als ze bevallen is.


    Ben je daar bang voor, of weet je het wel zeker? Want waarom zou je haar niet meer zien als ze bevallen is? Wil je dat dan niet?

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Ben je daar bang voor, of weet je het wel zeker? Want waarom zou je haar niet meer zien als ze bevallen is? Wil je dat dan niet?

    Ik denk niet dat ik weet hoe ik er mee om moet gaan. Ik zie mezelf niet langskomen voor thee ofzo als ze bevallen is, of als het kind al iets ouder is. Misschien ben ik tegen die tijd ook wel mega jaloers dat ik nog steeds geen kinderen heb. Maar daar ben ik nu ook wel even blij om. Ik denk ook dat ze zelf niemand meer wil zien van de familie tegen die tijd.

    Het grappige is nog dat ik niet weet wat je bedoeld met dit...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    God, waarom heb ik het aan mijn vriend verteld? Dit was een slecht idee...

    Wat gaan de mensen van de kerk en in mijn omgeving wel niet over ons denken?
    'Heb je al gehoord dat die en die zwanger is? En ze is nog maar 17! Hoe kan je dat als ouders toelaten?'
    'Ze is net haar moeder. Die was ook 18 toen ze haar eerste kind kreeg.'


    Hoe erg kan je leven ineens op zijn kop staan... Dat van mij dan. Niet dat van mijn zusje.

    Ik word tante. What the fuck.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:24 ]

    Soms zijn er van die momenten dat je weet dat een vriendschap voorbij is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wáárom was ik nou zo dom dat ik het begin van The Hill Have Eyes ging kijken D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo onwerkelijk dat het net een droom lijkt. Was dat ook maar zo.

    Fuck fuck fuck fuck fuck,fuckfuckfuckfuckFUCK..
    Dit doet zo'n pijn..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het is 1 uur geweest ffs. Ik heb serieus slaap nodig :c Please stfu en ga slapen zodat ik ook kan slapen, want anders kan ik morgen niet veel meer dan de hele dag op bed liggen en dan krijg ik ook weer op mn kop omdat ik niet gezellig ben :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou moet ik hem eigenlijk niet té leuk gaan vinden, want dat is alleen maar onhandig...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I wonder why I keep doing so much for so little? At the end, it's just me anyways.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 1:15 ]


    Mhm?

    Goed bezig, Shania, jezelf gratis nóg een reden te geven om jezelf te haten...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wou dat ik de tijd kon stoppen. Of teruggaan in de tijd en haar waarschuwen hiervoor. Ik gun het haar niet, ze is nog veel te jong. Haar leven is nu voorbij en ze gaat nog naar school. Hij ook trouwens.

    Will there ever be a day I won't feel lonely.


    Mhm?

    Hoog en bieri is zo'n fucking goede combinatie.


    Tijd voor koffie.