• But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tarrant schreef:
    Oke.



    You're so hot


    Your make-up is terrible

    Tarrant schreef:
    Oke.



    Wauwie! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aerate schreef:
    (...)

    usually i would say marry me but in this context its considered incest

    Hehe, and you're a little bit too young for me, squirrel.

    Assassin schreef:
    (...)

    You're so hot

    Hehe, thanks? Idk what to say on that one tho. Yoo too? That sounds weird.

    Animato schreef:
    (...)

    Wauwie! <3

    <333


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Ayy ik vind mijn nieuwe shirt leuk! En morgen is het eindelijk weer kappertijd... na 5 maand ofzo. I can't be the only one, right?

    Ik moet maar eens weer nieuwe selfies maken, deze is oud. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Krolock schreef:


    Ayy ik vind mijn nieuwe shirt leuk! En morgen is het eindelijk weer kappertijd... na 5 maand ofzo. I can't be the only one, right?

    De laatste keer dat ik was geweest zeiden ze dat ik er 24 weken niet was geweest. Dat is like een half jaar x'D
    Ben er nu al zeker een maand of anderhalf niet geweest. Mijn geld houdt niet van me. (;
    Je ziet er leuk uit met dat shirtje!


    Deep inside, I've never felt alive

    Krolock schreef:


    Ayy ik vind mijn nieuwe shirt leuk! En morgen is het eindelijk weer kappertijd... na 5 maand ofzo. I can't be the only one, right?



    Pretty! (heart2)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    (:


    Leef je liefde, lief je leven.

    Barristan schreef:
    (...)
    De laatste keer dat ik was geweest zeiden ze dat ik er 24 weken niet was geweest. Dat is like een half jaar x'D
    Ben er nu al zeker een maand of anderhalf niet geweest. Mijn geld houdt niet van me. (;
    Je ziet er leuk uit met dat shirtje!

    Ah ben ik gelukkig niet de enige! :'D
    Kapper is toch echt één van de weinige dingen die ik voor eeuwig kan uitstellen haha
    Dankje!^^

    Animato schreef:
    (...)


    Pretty! (heart2)

    Thank you dear (bloos)

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah ben ik gelukkig niet de enige! :'D
    Kapper is toch echt één van de weinige dingen die ik voor eeuwig kan uitstellen haha
    Dankje!^^


    haha lol ik ga soms anderhalf jaar niet en mijn kapper is letterlijk mijn opa dus ik pay niet eens moneys


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Two moods ^^
    Leuk om ook eens een gezicht bij mensen te kunnen plaatsen :Y) Pretty People everywhere






    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah ben ik gelukkig niet de enige! :'D
    Kapper is toch echt één van de weinige dingen die ik voor eeuwig kan uitstellen haha
    Dankje!^^


    Ik ga altijd maar om het half jaar en als ik eens "er ongeluk" vergeet een afspraak te maken wordt het direct een jaar, dus je bent inderdaad niet de enige. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niphredil schreef:
    (...)

    haha lol ik ga soms anderhalf jaar niet en mijn kapper is letterlijk mijn opa dus ik pay niet eens moneys

    Als ik geen pony had, zou ik misschien de kapper ook nog wel langer kunnen uitstellen. Maar helaas, dat kan nu echt niet want dan ziet het er niet meer uit.
    Wel super chill dat je opa je kan knippen! Bij mij doet een vriendin van mijn moeder het - eigenlijk bijna een peettante van me lol - maar ik betaal haar wel gewoon.