• Hallo dames en heren,

    Vandaag hebben Emma (Krull) en ik weer met elkaar afgesproken en dit keer was het in Utrecht. Het was harstikke gezellig en gelukkig hadden we nog wel mooi weer haha. (:

    Maar dat is natuurlijk niet alles. Ik heb een kleine bestelling gemaakt bij Emma, vanwege haar geweldige haakkunsten, haha.

    En kijk eens... tada....



    Dit heeft ze voor mij gemaakt! Ik ben er erg blij mee en veel mensen weten dat ik van vlinders hou, dus wilde ik ook een vlinder knuffel. XD

    Dus wat vinden jullie van hem? ^^
    En hebben jullie vandaag nog iets leuks gedaan?


    One Who Travels A Higher Path.

    Ooh wat leuk dat jullie hebben gemeet! En wat een geweldig mooie vlinder heeft Emma gemaakt zeg!

    Mijn dag was goed. Lekker veel accordeon gespeeld. Een stuk van zes pagina's lang ken ik in slechts 4 dagen tijd, uit mijn hoofd ook nog wel. Dus ik ben daar best heel trots op en kan niet wachten om het maandag mijn docent te laten horen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké damn zo een wil ik ook :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wow, dat is echt geweldig mooi gemaakt c: Ik wil er ook een XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Oh wow, dat is echt geweldig mooi gemaakt c: Ik wil er ook een XD


    Queer zijn is gewoon alles

    Dank jullie wel voor jullie complimenten!

    En leuk Yo!


    One Who Travels A Higher Path.

    Super schattig ^^

    Ohhh wat gaaf! En wat lief van Emma!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aww, wat leuk! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, Emma maakt altijd zo'n leuke haakwerkjes! Die is echt schattig.


    Ik wil een tuin vol egels

    Micha Likes :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Zoooo schattig. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dank jullie wel!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Suuuuuuuuuupervet! Echt een hele leuke vlinder!

    Kan Emma niet een webshop beginnen ofzo? Of een klein winkelruimtetje ergens ofzo? Echt suuuuuuuuuuuuuuuperschattig, en ik denk dat het best wel een leuke bijverdienste voor haar is als ze haakwerkjes gaat verkopen want heel veel mensen willen Emma's haakwerkjes (ik in ieder geval wel, lijkt me supergaaf)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly