• Lang, lang geleden, was er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. De enige reden en de enige manier waarop deze man ooit aan de macht is gekomen, is namelijk het feit dat deze man de oorspronkelijke koningin, haar nakomelingen en heel veel trouwe burgers heeft afgeslacht.
    Nu, twintig jaar na het afschuwelijke voorval, lijkt de rust in het koninkrijk eindelijk zijn teruggekeerd. De koning lijkt geaccepteerd en iedereen lijkt zijn rol op het paleis en daaromheen vol tevredenheid uit te voeren.
    Maar… schijn bedriegt. Er zijn mensen in de dorpen die twee gezichten lijken te hebben. Een net, mooi gezicht dat ze opzetten om de koning te laten geloven hoe goed ze bezig zijn en een gezicht dat ze het liefst zo veel mogelijk van de koning verwijderd proberen te houden.
    Zelfs op het kasteel zelf, waar alles op rolletjes zou moeten lopen, zijn er mensen die anders zijn dan ze zich voordoen. Zo zijn er jonkvrouwen die eigenlijk veel liever iemand anders zouden zijn en ridders die zich, uit het zicht van de koning om, als eikels gedragen.
    Zal de koning alles in de hand kunnen houden?
    En wat als dit nog niet alles is?

    Heel diep in de verboden bossen vlakbij het koninkrijk, leeft namelijk een ander volk. Een volk vol mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. Deze mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.
    Zal dat moment nu aangebroken zijn, nu dat het koninkrijk sterk maar zwak tegelijk lijkt? Of zullen ze nog moeten wachten?

    Regels
    - Houdt je aan de huisregels van Quizlet
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden


    Mensen in het koninkrijk
    - Katrina Eloise de Ravin - de konings beschermelinge - Saralonde
    - Terra Fraser - bediende - Kaiho
    - Elia - courtisane - Seadra
    - Gereserveerd - Weduwe gravin - Emeldir
    - Gereserveerd - ridder - Seadra
    - Dylan Bo Cruz - Prins - TheseWords
    -
    -


    Mensen in het verboden bos
    - Averline Diana Rose Chevalier - van adel, weggelopen van huis - Lutalica
    - Victoire Marie de Paget / Daiva in Blauw - genezeres - Nacht
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 10:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    MT. :]


    She was always looking for more..

    Mt


    Carpe Noctem

    Wil iemand een relatie met Diava? Pagina 2


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Wil iemand een relatie met Diava? Pagina 2


    Ik heb Terra, maar ze zijn niet echt op dezelfde plek. Het kan wel dat ze elkaar al kenden voordat Davina in het bos ging wonen?


    She was always looking for more..

    MT
    Mensen voor Aveline Chevalier (aka Ava Chelier)

    En is het misschien een idee dat Ava en Diava elkaar herkennen van hun "Vorige" Leven? Ze zijn namelijk beide van adel en op deze manier kunnen ze elkaar gezien hebben op feestjes enzo, maar hier spreken ze elkaar alleen over als ze alleen zijn en ze blijven elkaar gewoon aangespreken met elkaars Bos namen dus Diava en Ava?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    MT

    Mijn Topics. Sorry, ik heb de rollen nog niet af kunnen maken, maar Elia en mijn ridder zonder naam staan wel open voor relaties.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zoek ook nog relaties :-) Dus mijn deur staat altijd open


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Oh en wie doet de koning trouwens?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    @Lutalica:
    Ik weet niet echt hoe Terra en Ava elkaar kunnen kennen. Weet jij misschien iets?
    @Tyene:
    Zou het kunnen dat Elia en Terra elkaar kennen omdat ze allebei niet van goede afkomst zijn? Ik weet niet hoe het verleden van Elia in elkaar zit, maar misschien dat daar iets is gebeurd?
    Qua je ridder heb ik echt geen idee of hij en Terra elkaar kennen, misschien dat jij wat weet?
    @Emeldir:
    Volgens mij leven Isabelle en Terra allebei vaak in het kasteel, dus het zou kunnen dat Terra haar wel eens moet bedienen denk ik. Verder lijkt het me dat ze nooit echt goed contact hebben gehad, maar misschien dat ze uiteindelijk in de RPG een soort vriendschap of iets anders ontwikkelen? Terra weet nog niets over de mensen in het bos, dus misschien dat Isabelle haar hier uiteindelijk over vertelt?


    She was always looking for more..

    Kaiho schreef:

    @Emeldir:
    Volgens mij leven Isabelle en Terra allebei vaak in het kasteel, dus het zou kunnen dat Terra haar wel eens moet bedienen denk ik. Verder lijkt het me dat ze nooit echt goed contact hebben gehad, maar misschien dat ze uiteindelijk in de RPG een soort vriendschap of iets anders ontwikkelen? Terra weet nog niets over de mensen in het bos, dus misschien dat Isabelle haar hier uiteindelijk over vertelt?


    Ja, dat ze een deal sluiten bijvoorbeeld dat Terra haar informatie steeds geeft over mensen in het kasteel, en dat Isabelle steeds informatie geeft over de mensen in de bossen?

    Nacht schreef:
    Wil iemand een relatie met Diava? Pagina 2

    Misschien dat Isabelle vaak langskomt om ingrediënten op te halen? Aangezien Diava een genezer is? En dat ze dan een band krijgen, omdat Isabelle ook een slecht verleden aan de koning heeft.

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 22:12 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Emeldir schreef:
    Ja, dat ze een deal sluiten bijvoorbeeld dat Terra haar informatie steeds geeft over mensen in het kasteel, en dat Isabelle steeds informatie geeft over de mensen in de bossen?


    Dat lijkt me echt een goed idee!


    She was always looking for more..

    Wie wil er met Katrina een relatie? Ik sta open voor suggesties.

    Zelf had ik het volgende in gedachten bij
    kasteel mensen:
    [De prins Dylan Een broer/zus achtige relatie. Ze zijn grotendeels naast elkaar opgevoed. Denk dat ze het wel met elkaar kunnen vinden, elkaar een beetje plagen af en toe maar het altijd voor elkaar op nemen en elkaar beschermen, ook naar de koning toe.

    Terra denk dat ze elkaar niet heel veel spreken. ze zullen elkaar vast wel eens tegen komen in het kasteel. Katrina kent haar waarschijnlijk niet bij naam, (tenzij ze vaak bediend wordt door Terra)

    Elia hebben denk ik niet veel met elkaar te maken

    Isabelle Ik heb het idee dat ze best vriendinnen zouden kunnen zijn, maar dat Isabelle deze vriendschap misschien misbruikt om dichter bij de koning te komen of om Katrina uiteindelijk als slachtoffer vergiftigd of iets dergelijks om hiermee de koning te pakken. Dus dat de vriendschap eigenlijk maar 1 kant op oprecht is(kan natuurlijk nog veranderen naarmate de rpg vordert)

    nog naamloze ridder Ik weet het innerlijk nog niet van deze ridder. Ze zullen vast wel met elkaar in aanmerking komen, maar de verdere relatie weet ik nog niet.


    bos mensen:
    Averline Aangezien Averline met de prins verloofd was, heeft Katrina haar natuurlijk ook ontmoet, maar heb verder niet echt een idee wat hun relatie is.
    Misschien dat ze vriendinnen waren ofzo, voordat Averline wist dat ze met Dylan verloofd was.

    Victiore Vast wel eens gezien op feesten enzo bij haar nog adelijke leven, verder nog geen idee bij.

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 14:46 ]

    Saralonde schreef:
    Isabelle Ik heb het idee dat ze best vriendinnen zouden kunnen zijn, maar dat Isabelle deze vriendschap misschien misbruikt om dichter bij de koning te komen of om Katrina uiteindelijk als slachtoffer vergiftigd of iets dergelijks om hiermee de koning te pakken. Dus dat de vriendschap eigenlijk maar 1 kant op oprecht is(kan natuurlijk nog veranderen naarmate de rpg vordert)


    Ja, ik dacht misschien dat ze haar eerst gebruikt maar later inziet dat ze wel om haar geeft als vriendin, net op het punt dat ze dus iets slechts wilt gaan doen misschien


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Emeldir schreef:
    (...)

    Ja, ik dacht misschien dat ze haar eerst gebruikt maar later inziet dat ze wel om haar geeft als vriendin, net op het punt dat ze dus iets slechts wilt gaan doen misschien


    Ja dat lijkt me een goed idee :]